• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JAG BLIR SÅ ARG!!!!!! BIM idag & inte minsta lila tillstymmelse till mensvärk. Men när jag torkade mig nyss kom det klarrött blod på pappret. Så rött och "fint" blod som om det hade varit från ett sår. Det KAN inte vara mens Förvånad
    Jag skar mig där nere lite igår med rakhyveln, men det blödde ingenting igår..känns ju konstigt att det skulle börja blöda nu som först..vad gör jag nu?? Jag vill ju veta om det är tant röd eller inte...vända upp baken emot en spegel eller?????

• Binegar
    malialo skrev 2012-06-27 09:35:14 följande:
    Mm, får göra så! Precis - att hela lönen går åt till gravtester är ju inte så kul Flört
    Jag avråder från Doc Morris. Jag har fått jättetydliga streck på dem, mer än spök. Två månader i rad men inte fan är jag gravid.
  • EQ85
    Binegar skrev 2012-06-27 10:00:10 följande:
    JAG BLIR SÅ ARG!!!!!! BIM idag & inte minsta lila tillstymmelse till mensvärk. Men när jag torkade mig nyss kom det klarrött blod på pappret. Så rött och "fint" blod som om det hade varit från ett sår. Det KAN inte vara mens Förvånad
    Jag skar mig där nere lite igår med rakhyveln, men det blödde ingenting igår..känns ju konstigt att det skulle börja blöda nu som först..vad gör jag nu?? Jag vill ju veta om det är tant röd eller inte...vända upp baken emot en spegel eller?????
    det låter som mens tyvärr.
  • Binegar
    EQ85 skrev 2012-06-27 10:28:02 följande:
    det låter som mens tyvärr.
    ja jag är inställd på det Rynkar på näsan jag blir bara så sur när jag inte ens fått mensvärk..jag har altid haft mensvärk i magen timmarna innan det dyker upp så att säga. Men inte minsta lilla den här gången..inget mer än ömma bröst som jag alltid har. har du varit med om mens utan mensvärk någon gång?
  • EQ85
    Binegar skrev 2012-06-27 10:36:30 följande:
    ja jag är inställd på det Rynkar på näsan jag blir bara så sur när jag inte ens fått mensvärk..jag har altid haft mensvärk i magen timmarna innan det dyker upp så att säga. Men inte minsta lilla den här gången..inget mer än ömma bröst som jag alltid har. har du varit med om mens utan mensvärk någon gång?
    det tyder på att du haft ägglossning, så det är positivt
    mindre mens och värk = tyder på ÄL
    mer mens och ont = tyder på utebliven ÄL. 
  • laluna88
    Tusse Misse skrev 2012-06-27 09:55:52 följande:

Det går framåt här!
    Jätte snygga test ju ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester