• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-06-26 22:14:52 följande:
    Imon ska jag till specialmödravården för kontroll. Hostan har inte gett med sig än och får ta massa mediciner. Hoppas den lill* mår fint iaf och inget är fel.

Beklagar till er som fått eller är påväg att få missfall

Grattis till er som plussar!

lillen mår nog bra ska du se. jag har haft influensa och magsjuka o han mådde bra under grav!!
    inte roligt alls o må dåligt under grav MEN de skulle inte ge dig nått som skadar barnet, så försök o släpp det.

krya på dig   
  • Knasten83

Gummsan: du tänker på att medicinen skulle skada va? Fast är den receptbelagd hoppas man verkligen att läkaren tagit hänsyn till din bebis!!

• Meja2011

Knasten: tack:)

Ja min man har en 5 årig dotter sen innan

Ja jag har för mig det är 1 på 10, tänkt om
    Vi får tvillingar nästa gång hua vilket jobb;)

• Knasten83

Meja: hahaha! Vi brukar skoja om det! Min man skrattar och säger "tänk om.." sen avslutar han med "...det är inte roligt!!" haha! Panik! Fast himla coolt!
    En vän till mig fick trillingar!!

• Jess86
    Elmiina skrev 2012-06-26 17:46:29 följande:
    Är det någon som har foton på ägglossningstest från testlagret? Alltså stegring eller pos/neg sticka.

Positivt Glad 
  • Meja2011

Knasten: haha samma här hemma;) ja lite roligt vore de, men oj vilket jobb:/ min svägerskas syster fick tvillingar straxt innan Meja kom, och oj vad dem har att göra haha

Ojdå, tre st, herregud;)

• Binegar

BIM-1 enligt min app. (kan dock dröja 1 - 2 dagar till). Ingen tillstymelse till mensvärk, men ganska ömma bröst. humdidum..jag som skulle släppa hela grejen..har dock inte varit lika hysterisk den här månaden & det är jätteskönt :)

hur går det för er andra?

• Binegar
    Nollniotjugofem skrev 2012-06-26 22:54:45 följande:
    Va tror ni? BIM -1
    bild? :P
  • Liiina89

znövit: Jag har fått såna där streck tre månader i rad från testlagret, inte varit gravid en enda gång (av en månaderna hade jag inte ens ägglossning och fick såna streck 6dagar efter "äl" )

Testlagret är skit... Men jag håller tummarna för dig att ditt streck är äkta! Köp ett annat märke för att vara på den säkra sidan annars :)) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester