• Marras

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fick igår på äl+9 en liten brun blödning och idag ytterst lite färskt blod på papperet vid toabesök, sen inget mer. Huggit i höger sida hela dagen, i morse fick jag detta test.. men eftersom man inte litar på testlagret just nu kan ju detta lika väl vara ett spök.. vad tror ni?

Rfsu är taget på eftermiddagen 

hmm ja vad tror ni? =/ 

Det är klassiska spök va? =( 

• Binegar
    Marras skrev 2012-06-26 23:34:20 följande:
    Fick igår på äl+9 en liten brun blödning och idag ytterst lite färskt blod på papperet vid toabesök, sen inget mer. Huggit i höger sida hela dagen, i morse fick jag detta test.. men eftersom man inte litar på testlagret just nu kan ju detta lika väl vara ett spök.. vad tror ni?

Rfsu är taget på eftermiddagen 

hmm ja vad tror ni? =/ 

Det är klassiska spök va? =( 

mitt rfsu såg ut så förra månaden o det var spök.
  • znövit
    Liiina89 skrev 2012-06-26 22:56:34 följande:

znövit: Jag har fått såna där streck tre månader i rad från testlagret, inte varit gravid en enda gång (av en månaderna hade jag inte ens ägglossning och fick såna streck 6dagar efter "äl" )

Testlagret är skit... Men jag håller tummarna för dig att ditt streck är äkta! Köp ett annat märke för att vara på den säkra sidan annars :)) 

jo jag ska göra det om inte mensen kommer i dag.. blev så fundersam när det har varit tok neg förrut.
    ska handla på apoteket i dag istället efter jag har gått av natten
  • znövit
    Friida11 skrev 2012-06-26 22:22:16 följande:
    Jag ser ett streck och måste säga att mina från testlagret ser exakt ut sådär och jag undrar också om det är spök eller ett plus.. jätte skumt. Jag hade dock mens den 7/6 så det e inte så länge sedan innebär isåfall att jag plussat JÄTTE TIDIGT. Det gjorde jag med dottern också i å för sig. Måste vara en hög hormonare eller så är det fel på dessa tester! Man blir ju rädd när man läser om många som fått falskt plus med TL. Jag håller tummarna för dig! Själv ska jag ta ett nytt imorgon bitti
    vad spännande å se hur det ser ut i mogon för dig jag ska köpa andra märken å se om nu inte mensen kommer i dag. har mensvärk men ingen mens i sikte ännu fast det har jag ju haft nu i 3 dagar :P  Håller tummarna att du får ett starkare steck i dag
  • Knasten83
    Nollniotjugofem skrev 2012-06-26 22:59:17 följande:

isär plockat. De syndes bättre på telefon. De är inte  mina utan en kompis =)
    tyvärr har jag fått massor av sådana här streck utan att det varit ngt, hoppas att det inte är så för er!
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83
    Meja2011 skrev 2012-06-26 22:48:50 följande:
    Knasten: haha samma här hemma;) ja lite roligt vore de, men oj vilket jobb:/ min svägerskas syster fick tvillingar straxt innan Meja kom, och oj vad dem har att göra haha

Ojdå, tre st, herregud;)
    Ja visst hade det!! Men jisses... man vet ju hur det är med EN!

Ja, hon hade en son på 2 år och de ville ha ett syskon men hon drog sig lite för det eftersom han va väldigt aktiv och sov typ ALDRIG, de gav det ett försök och fick TRE!! Hahaha!
    När man frågar hur det är svarar hon "Jo men vi lever, en dag i taget!" fast med ett leende, klart mysigt med många barn men man får nog glömma sig själv för sisådär.... ARTON ÅR!! Skrattande

www.heddishsaker.blogg.se
  • Trixxy

Är på bim+1 eller 2 idag.Ingen mens,inget tecken på det heller.Ömma bröst i 4 dagar och hög hård tapp.Inget plus på stickan heller.

Min mens är som en klocka annars .

Jag känner mig inte stressad heller.

Vad är det som händer med min kropp?!

Kan inte mensen komma så att vi kan börja om igen.....

• ElinJenniferMaria
    Binegar skrev 2012-06-26 22:53:33 följande:
    BIM-1 enligt min app. (kan dock dröja 1 - 2 dagar till). Ingen tillstymelse till mensvärk, men ganska ömma bröst. humdidum..jag som skulle släppa hela grejen..har dock inte varit lika hysterisk den här månaden & det är jätteskönt :)

hur går det för er andra?
    Hallå! Har följt dig ett tag, och undrar ifall du inte hade tänkt att plugga? Har för mig att jag läste det för någon månad sen eller så. Ändrade ni er, ska ni söka hjälp än?
    Hoppas verkligen att de händer snart för dig/er, och även för alla andra här. Följer er dagligen, himla kul!
    Längtar tills det är våran tur och börja. :)

Lycka till!!    {#emotions_dlg.flower}
  • EQ85
    Nollniotjugofem skrev 2012-06-26 22:59:17 följande:

isär plockat. De syndes bättre på telefon. De är inte  mina utan en kompis =)
    de strecken förekommer på nästan alla CB även vid icke-gravid.
    det lodräta strecket måste va riktigt blått och tjockt för att det ska kunna vara ett plus.
    säg till din kompis att köpa apotekets egna eller doc morris, för CB har lurat många.
    Mest så hon inte lägger ut massor av pengar på test. 
  • malialo

Vad tror ni om detta? Strecket var först bredare men blev sen smalare och lite starkare - fortfarande syns det jättejättesvagt bara. Strecket syns under lampa (vilket tidigare spökstreck för mig inte har gjort). Jag är på BIM - 4. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester