• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-06-28 16:13:07 följande:
    Ni som använt pergo... Fick ni en utredning av partnerns spermier och äggledarespolning före ni började?
    Nix. Dom kollade bara mig men eftersom jag har PCOS så visste vi om att jag aldrig hade ägglossning och mens. Dom gjorde bara vanligt ultraljud och tog lite blodprover. Ingen äggledarspolning eller någonting.
    Dock vägrade sjukhuset skriva ut dom till mig men jag gick till en privat gynekolog som skrev ut utan att tveka.

Har Du ingen egen ägglossning? Har Ni försökt länge?
  • Starbaby
    Jennie83 skrev 2012-06-28 16:02:57 följande:
    här kommer nya bilder på vännen mins test. Nån som vill trixa?????? 
    Ser ingenting :( tyvärr.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Tigerkakan
    Binegar skrev 2012-06-28 15:10:49 följande:
    wow! :O hade du spottings då? kände du dig gravid när du plussade? jag känner mig inte alls gravid..

hade en liten vit flytning i förrgår tror jag det var också.

Nä inga spottings, lite flytningar och trött men inget annat. Trodde mensen hoppat över bara...
  • skumbanan

Nicesara: jag har ägglossning, då och då men inte ofta därför vill gyn ge mig pergo. Men först innan Fick vi lov att lämna spermaprov (som var bra) och göra äggledar-spolning.. Som ska göras i augusti. Hon tyckte det var onödigt att ge pergo om vi inte visste att allt funkade..

• Loppan8604
    skumbanan skrev 2012-06-28 16:11:47 följande:
    Loppan: om du precis blivit gravid, varför ska slemhinnan ut?

Ja va nog inte gravid eller kan ha varit de. Fick ett plus sedan mens å negativt test :( då sa bm att ja skulle börja på medicinen för att tömma ut allt :/ så vet inte om de kommer vara "mens" eller mf. Men i å med att testet va neg efter blödningen så ska livmodern tömmas ordentligt.
  • Inelg

Knasten. Jag har sagt det förr och säger det igen!! Ta ett nytt test från ett annat märke nu! Så har du det ju svart på vitt. Jag känner att så många teater kan inte vara spök! Digitalt tycker jag att du ska ta en gång för alla! Som sagt man kan få blödningar under grav och tidiga MF! Känns dumt att gå och tro det om det inte är sant ju. Plus tillverkare. Får en massa obefogad skit kanske. Jag vill inte vara dryg men jag skulle tagit ett till av ett annat märke el digitalt

• Trixxy

Kan man vara gravid utan att testa positivt?? Aldrig vart med om detta innan.är väl på bim+3 idag.Inte ett tecken på mens förutom ömma bröst sen i fredags.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester