• Binegar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Friida11 skrev 2012-06-28 20:26:11 följande:
    Ingen aning, men jag kommer nog inte köpa därifrån mer om det är så att det är spök på mitt
    nej det hade jag inte heller gjort. jag har aldrig köpt därifrån, men kommer aldrig mer använda doc morris efter att ha fått ett jättefint rosa streck som var falskt.
  • Friida11
    Binegar skrev 2012-06-28 20:31:10 följande:
    nej det hade jag inte heller gjort. jag har aldrig köpt därifrån, men kommer aldrig mer använda doc morris efter att ha fått ett jättefint rosa streck som var falskt.

helt galet att det äns kan bli så.. usch
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Saga09

TL vill inte medge att det är "fel" på 517 testerna trots att många fått spök som jag förstår det. Mina första var det fel på så de skickade som sagt de här som ersättning.. kommer jag inte att använda

Älskade Saga 090908
  • Binegar
    znövit skrev 2012-06-28 20:35:26 följande:

Det var inget spök på tl test :D 
    åh så fint :) grattis! skulle du vilja lägga upp ditt TL test igen? jag missade bilden :)
  • Knasten83

Jag beställde ett helt paket, 28 ältest (för de har varit bäst för mig) och 20 gravtest för jag trodde de hade skärpt till sig eftersom det blivit så mkt klagomål.
    Jag tänker också att OM det visar ngt ska jag inte bli för glad utan se om det stegrar, det stegrar inget tydligt om det e spök!!

• znövit
    znövit skrev 2012-06-28 20:39:17 följande:

Bim _1 är detta taget
    Bim-1 ska det stå 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester