• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snövit. Ja det kan du

• znövit

Jag testade jättesvagt med tl för 2 dagar sedan vet inte om det var ett spök. Men tar det digitala i morgon om jag kan hålla mig.

• Friida11
    znövit skrev 2012-06-28 18:48:24 följande:
    Jag testade jättesvagt med tl för 2 dagar sedan vet inte om det var ett spök. Men tar det digitala i morgon om jag kan hålla mig.

Jag tror du kan ta det antingen nu eller imorgon jag plussade med digital nån dag innan bim så det ska nog gå ändå :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Knasten83

den här bilden skickade jag med mitt klagomål till testlagret! fick svar att de givetvis skulle reda ut detta... hur tusan då?? fixar till en bebis i magen på mig?

www.heddishsaker.blogg.se
  • Niicesara
    skumbanan skrev 2012-06-28 17:13:26 följande:
    Nicesara: varför ville de inte skriva ut?!
    Ingen aning. :/
    Dom hittade ju en hypofystumör på mig för 2,5 år sedan och när värdet var bra igen så sa gyn att det måste ha legat bra i minst 6 månader innan dom skulle ge behandling. Dessutom skulle jag gå ner i vikt så jag fick ett BMI på 30 och det låg på typ 30,5. Hade precis gått ner 30 kg men det dög inte för dom tydligen.
    Så jag betalade 900 för en privat gyn och det kommer jag aldrig ångra. :D
  • Lizz89
    Friida11 skrev 2012-06-28 18:42:02 följande:
    jaha vad kul :) Vi får hålla tummarna att det är något nu då :) Hur gammal e din dotter?
    Hon blev 2 år i april :)
  • skumbanan

Nicesara: aha, är tumören borta? ;/ Skönt att det gick vägen och det är en bäbis på g!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester