• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog ett cb vanligt idag när ja kom hem ifrån jobbet.. svagt streck även på dessa test, dock så ljust så att de knappt syns..Har köpt digitalt med som ja ska ta i morgon på morgonen.. 

• Friida11

Spännande lizz, kan se ett jätte tunt streck. Eftersom mina TL såg ut lite som dina hoppas jag också på plus ska bli spännande och se vad ditt visar imorgon :))

• Friida11

Noomi jag får litehopp nu när ditt tunna var ett plus för har haft samma tunna som du på mina TL, hoppas hoppas :) Ska ta CB imorgon, när har du bim??

Lizz- När har du bim?  

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Binegar

ångrar nästan lite att jag inte köpte ett test nu när vi var på apoteket.. :P

• Lizz89
    Friida11 skrev 2012-06-28 18:18:35 följande:
    Noomi jag får litehopp nu när ditt tunna var ett plus för har haft samma tunna som du på mina TL, hoppas hoppas :) Ska ta CB imorgon, när har du bim??

Lizz- När har du bim?  
    Har lite oregelbunden mens men senast måndag..fick mensen 1 juni och min menscykel brukar ligga mellan 20 -30 dagar =) sj??
  • Friida11
    Lizz89 skrev 2012-06-28 18:22:43 följande:
    Har lite oregelbunden mens men senast måndag..fick mensen 1 juni och min menscykel brukar ligga mellan 20 -30 dagar =) sj??

Jag tror jag ska ha min mens runt den 7/7 men fick plus väldigt tidigt med min dotter också så man kan alltid hoppas :)
  • Lizz89
    Friida11 skrev 2012-06-28 18:25:18 följande:
    Jag tror jag ska ha min mens runt den 7/7 men fick plus väldigt tidigt med min dotter också så man kan alltid hoppas :)
    Ok. ja plussade tidigt med min dotter med :) 
  • znövit

En fråga tror ni jag kan ta ett digitalt nu har gått 1 dag över bim eller ska jag vänta tills i morgon.

• Friida11
    Lizz89 skrev 2012-06-28 18:40:20 följande:
    Ok. ja plussade tidigt med min dotter med :) 

jaha vad kul :) Vi får hålla tummarna att det är något nu då :) Hur gammal e din dotter?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester