• Friida11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså om man då skulle fått spök å sen mens :S

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Knasten83

Helen: ja det är hemskt tycker jag.. Man blir ju så glad när man ser strecket!! Inte kul alls...
    Vad har du för LOT nr på testet?

Inelg: jag testade med billiga tester som visade neg

• Friida11

Ja vilka LOT nr har ni som fått spök och ni som fått nyligen bekräftade plus vilket lot nr var det på era?

• Binegar

Varför fortsätter ni köpa från TL om de inte funkar? jag har alltid köpt från billiga-tester.se och de har alltid varit pålitliga till 100% för mig.

• Friida11
    Binegar skrev 2012-06-28 20:17:50 följande:
    Varför fortsätter ni köpa från TL om de inte funkar? jag har alltid köpt från billiga-tester.se och de har alltid varit pålitliga till 100% för mig.

TL har ALLTID funkat för mig och därför köpte jag ett paket med flera men så läser man här då blir man lite orolig.
  • Saga09

Jag hade 120420 som visade spök och nu fick jag då 120517 istället :(

Älskade Saga 090908
  • Binegar
    Friida11 skrev 2012-06-28 20:19:06 följande:
    TL har ALLTID funkat för mig och därför köpte jag ett paket med flera men så läser man här då blir man lite orolig.
    Ja då förstår jag. Jag tänkte mest de som fortsätter köpa TL, trots att man nu vet att det är vajsing med testerna..eller det kanske är jag som fattat fel att folk fortsätter köpa därifrån?
  • Friida11
    Binegar skrev 2012-06-28 20:23:14 följande:
    Ja då förstår jag. Jag tänkte mest de som fortsätter köpa TL, trots att man nu vet att det är vajsing med testerna..eller det kanske är jag som fattat fel att folk fortsätter köpa därifrån?

Ingen aning, men jag kommer nog inte köpa därifrån mer om det är så att det är spök på mitt
  • Binegar
    Saga09 skrev 2012-06-28 20:03:30 följande:
    Jag har fått mina ersättningstest frn TL nu och gissa vilket LOT nr.. 120517.. så jäkla klart. Tog ett test igår bara på skoj ( väntar på ÄL om ett par dagar ) och jag kan se ett tjockt rosa streck om jag lyser med en lampa bakom ( så ska man inte göra ) men vad f*n det borde vara helt blankt så långt från gravid som jag är
    varför fick du samma LOTnr för?????? vad var det för mening med det när de ändå inte fungerar?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester