• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-06-28 21:46:44 följande:
    Jag vet att jag låter som en upprepande kanin,men jag sitter här och gråter och är så rädd att något är fel på mig.Har nog världens mest regelbundna cyklar man kan ha.Jag känner ingenting!!ingen mensvärk alls!!!tappen är stängd och svullen!! Test negativa och vad fan skall jag tro? Jag vill ha mensen nu så vi kan börja om!!7 månader har vi försökt och så krånglar den såhär!! Nej jag är inte skengravid!!!Jag tror min kropp har börjat krångla... Jag kan inte sluta gråta!!

Håll ut,stor kram till dig!kollat med bm du kan få en koll?
  • Trixxy
    Knasten83 skrev 2012-06-28 22:03:52 följande:
    Trixxy: en normal kvinna ägglossar i genomsnitt 10 ggr/år, ägglossningen kanske uteblev denna mån?

Nej jag hade ägglossning....

Binegar: jag är snittad 3 gånger med.en utav de 3 barnen blev en ängel i v36.....
  • lillnosie
    Friida11 skrev 2012-06-28 21:24:40 följande:
    ser ni någotpå detta?
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!

Jag såg ! :)
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-28 22:08:57 följande:

Binegar: jag är snittad 3 gånger med.en utav de 3 barnen blev en ängel i v36.....
    Då är det en helt annan sak och så dycker jag att du borde hålla ut mensen eller ett ev plus den här gången och sedan kontakta MVC.
  • Friida11
    lillnosie skrev 2012-06-28 22:09:03 följande:

Jag såg ! :)

Kul :D Hoppas!
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Knasten83

Trixxy: okej.. Men det BEHÖVER INTE va ngt fel på dig. Va inte orolig, du ska se att det kommer en förklaring snart.. Jobbigt att vänta bara. Ta några djupa andetag och tänk att du kan ju ändå inte styra ngt, kroppen gör som den vill.

• Augusti1985
    Tösabiten88 skrev 2012-06-28 15:28:06 följande:
    noomi: Grattis :)

augusti: nej vad tråkigt :( nästa månad sitter det.

jennie: Jag tycker bilderna är för suddiga för att se :(     
    Hoppas på det Skrattande
  • Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-28 22:08:57 följande:

Trixxy: stor styrke kram till dej:) vet hur de e med en mens som krånglar! om din mens inte kommer så kontakta gyn. Du kan få tabletter som sätter igång den men du ska först vara säker på att du inte e gravid då tabletterna kan skada fostret. Min cykel har max varit 16 dagar å ja fick medicin nu. Läste i bipacksedlen att den även kan användas till utebliven mens.
  • Inelg
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-28 21:56:12 följande:
    Tack själv!
    Absolut, vi vet hur det är att testa en massa. Jag är i 5+5 och tycker, om du, det är roligt att testa fortfarande hihi, vi är lite knäppa kanske?! :)
    Gör du... du är knäpp,,  hihi
  • MammaTillEnStjärna

Jag är gravid! Är fortfarande i chock...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester