• Friida11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja JP skrev 2012-06-28 21:38:11 följande:
    Va tror ni om mina?är det ett seeegt plus.trots jag trodde jag hade äl nyss.eller ett sjukt tidigt plua.kan man få det så tidigt?

Jag tycker man ser stegring på din och den sista e starkast :) Så håller tummarna! När har du bim? Jag har inte bim förens om typ 9 dagar plussade så tidigt med min dotter också så vi får se hur detta artar sig.
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Starbaby
    Friida11 skrev 2012-06-28 21:24:40 följande:
    ser ni någotpå detta?

Jag ser ingenting.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Meja JP

Frida.jag hade bim 20/5 eller 14/6.så tja seegt plus eleler tiiidigt plus. Ber om rsäkt om hur jag skriver.skriver på mobile. Oc ser inte det jag skrier

• Binegar
    Friida11 skrev 2012-06-28 21:24:40 följande:
    ser ni någotpå detta?

inte ett skvatt tyvärr

• 059

Men digitala visar väl ca fr BIM -4? Finns det tester som visar tidigare än så? Tydligt alltså utan att behöva hålla och att vinkla och tolka.

Måste ju bli dyrt att köpa storpack billiga tester som verkar vara väldigt osäkra med spöksteck hit och dit. Då måste man ju använda flera än ett par solklara. :)

• Trixxy

Jag vet att jag låter som en upprepande kanin,men jag sitter här och gråter och är så rädd att något är fel på mig.Har nog världens mest regelbundna cyklar man kan ha.Jag känner ingenting!!ingen mensvärk alls!!!tappen är stängd och svullen!!

Test negativa och vad fan skall jag tro?

Jag vill ha mensen nu så vi kan börja om!!7 månader har vi försökt och så krånglar den såhär!!

Nej jag är inte skengravid!!!Jag tror min kropp har börjat krångla...

Jag kan inte sluta gråta!!

• Hoppas 2012

059
    Jag fick 1-2 på det digitala på ÄL+8 :)
    Det är väl egentligen såhär om man ska vara "hård" , att behöver man vinkla etc så har man testat för tidigt eller är inte gravid. Men vi är många som tycker det är roligt att testa :)

Fast jag måste ändå säga att jag ser inte streck på alla TL tester som sägs vara streck på.... 
    Mitt från 120517 från TL funkade utmärkt. :) 

♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Friida11

Jag tvivlar inte på att de finns något där iaf :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-28 21:46:44 följande:
    Jag vet att jag låter som en upprepande kanin,men jag sitter här och gråter och är så rädd att något är fel på mig.Har nog världens mest regelbundna cyklar man kan ha.Jag känner ingenting!!ingen mensvärk alls!!!tappen är stängd och svullen!!
    Test negativa och vad fan skall jag tro?
    Jag vill ha mensen nu så vi kan börja om!!7 månader har vi försökt och så krånglar den såhär!!
    Nej jag är inte skengravid!!!Jag tror min kropp har börjat krångla...
    Jag kan inte sluta gråta!!
    Jag tycker inte det är så konstigt att din mens krånglar för dig när du är så uppe i det. Släpp hela grejen och slappna av. Du  säger att du inte är stressad men du verkar ju vara helt sönderstressad. Man räknar 12 månader att bli gravid utan att det behöver vara något fel. Vi är på försök 14 och har under dessa månaderna fått ett MA.
    MA:t tog sig på försök 7 och nu inväntar jag mens, förök 6 den här gången. Tror du verkligen lugna ner dig lite.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester