• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mammatillenstjärna.grattis binegar.klart du ska testa Trixxy,jag vill också ha tillgång till en dator nu

• Trixxy

Nån som ser något? "strecket" syntes igenom mot fönstret tydligt inom tiden, det har jag aldrig vart med om innan.
    Ni får trixa/förstärka om ni vill...

• Loppan8604

Grattis!

MammaTillEnStjärna skrev 2012-06-29 06:45:14 följande:
    Jag är gravid! Är fortfarande i chock...

• Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-29 08:30:47 följande:
    Nån som ser något? "strecket" syntes igenom mot fönstret tydligt inom tiden, det har jag aldrig vart med om innan.

Ni får trixa/förstärka om ni vill...

Där e ett svagt streck:) håller tummarna för dej!
    Binegar skrev 2012-06-29 07:47:49 följande:
    BIM+2 och ingen mensvärk. Bör jag testa eller vänta? Känner mig inte minsta lilla gravid. Dock sov jag mig igenom stora delar av gårdagen för jag var så trött. Men det kan ju berott på vad som helst. Känns inte som någon mening att testa, eftersom jag ändå inte skulle tro på det om det var Negativt.

Klart du ska testa. Nu har du följt instruktionerna på ett gravtest. Att vänta till bim eller mensen uteblivit. Lycka till! Håller tummarna!
  • Trixxy

Lite förstärkt genom funktionen på iphonen:

• Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-06-29 08:40:40 följande:
    Lite förstärkt genom funktionen på iphonen:

Där e något svagt:)
  • Trixxy

för min gubbe ser inte ett skit säger han

• Trixxy
    Trixxy skrev 2012-06-29 09:04:13 följande:
    för min gubbe ser inte ett skit säger han
    jag är på BIM+3 idag, borde det inte synts tydligare om man nu kanske är gravid?
    med mina andra barn testade jag på bim-4 och på bim superstarkt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester