• znövit

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis mammatillenstjärna .

• Trixxy

Jag har skickat ett mail till testlagret,är ganska ledsen nu då det faktiskt var väldigt svagt rosa imorse även om det inte syns klart på bild....

• HelenFr
    Trixxy skrev 2012-06-29 10:36:50 följande:
    Har precis kommit hem från Apoteket med ett digitalt,kissade,torkade mig,mensen hade kommit.
    Så nu vet jag att testlagret är skit på riktigt för det var faktiskt det tydligaste jag har fått på deras tester.Strecket är fortfarande kvar på stickan...
    Så vi går in på försök nr 8 nu då.

Man kan ju blöda fast man är gravid... Menar inte att ge några falska förhoppningar men kolla så du verkligen inte är gravid innan du ger upp...
  • lillabambi
    MammaTillEnStjärna skrev 2012-06-29 09:41:03 följande:
    Såhär såg testet ut den 28 juni

Och såhär ser testet ut idag 29 juni 

Grattis
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Hoppas 2012
    Trixxy skrev 2012-06-29 10:57:17 följande:
    Jag har skickat ett mail till testlagret,är ganska ledsen nu då det faktiskt var väldigt svagt rosa imorse även om det inte syns klart på bild....
    Förstår besvikelsen men jag hade lite svårt att se ditt streck samt att var det inte för smalt?
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Trixxy
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-29 11:13:26 följande:
    Förstår besvikelsen men jag hade lite svårt att se ditt streck samt att var det inte för smalt?

Nej det är lika brett som det skall vara.

Menmen,nu har ju mensen kommit och det är bara att försöka på nytt....Även om allt känns piss just nu

Ni får gärna trixa bilden och se om det verkar smalare
  • lillabambi
    Trixxy skrev 2012-06-29 11:15:35 följande:
    Nej det är lika brett som det skall vara.
    Menmen,nu har ju mensen kommit och det är bara att försöka på nytt....Även om allt känns piss just nu
    Ni får gärna trixa bilden och se om det verkar smalare
    Ledsen men ser inte nått på dina test
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Kaosmamma

Kikar in. I aug är det ett år sedan jag la upp mina svaga tester här... Knappt knappt synliga. Och de första såg man bara med ögat av ren vilja men gick inte få en bild på dem. Men gravid var jag :) och sitter här med min lilla Hilda som blir 10 veckor på måndag.

Önskar alla lycka till!!!! :)

http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/

• Friida11
    Kaosmamma skrev 2012-06-29 11:19:55 följande:
    Kikar in. I aug är det ett år sedan jag la upp mina svaga tester här... Knappt knappt synliga. Och de första såg man bara med ögat av ren vilja men gick inte få en bild på dem. Men gravid var jag :) och sitter här med min lilla Hilda som blir 10 veckor på måndag.

Önskar alla lycka till!!!! :)

blogg.mama.nu/ceciliasvensson/

Mysigt med sånna inlägg här i tråden också så vi andra får lite hopp :) Underbart! Och grattis till din lilla Hilda.
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester