Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mina bilder från imorse något förstärkta:
Mina bilder från imorse något förstärkta:
Ja absolut....alltså jag är INTE gravid..har testat med massa andra som visar negativt...men å andra sidan har jag inte fått någon mens än..skall väl ha i dag eller i morgon eller nåt...
Men som sagt, det ÄR fel på dessa MEN det betyder inte att det inte visar om man är gravid :) Det visar dock även pos om man inte är gravid, så än finns det hopp för dig! :)
Ok. Ja vi får se. Lever ännu på hoppet. Trist bara att man ska blöda så mkt.
Trixxy: ser tyvärr ingenting.
Missjibs: ser på det med genomlysning men nej, jag skulle inte lita på det fören det var starkare. Fick en hel drös med såna test som visade svagt både i genomlysning och utan. Inte tusan var jag gravid.. Tl är skit och nu har dom skickat 21 nya test som kompensation till mig... Suck..
Japp hoppet är det sista som överger en :)
Trixxy: jag ser tydliga streck. Märkligt att såna kan vara spökstreck. :/ om det nu är det.,
Trixxy: ja..? Sitter på mobilen och där kan jag inte se något.
Men ja, du är över bim, mensen har kommit och Tl spökar som fasen nu.. men ta det digitala och få svart på vitt. Du behöver inte hålla dig nu när du gått över tiden
En ser streck och en gör inte det...