Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
med mina andra barn testade jag på bim-4 och på bim superstarkt.
Hej på er testare Vill bara ge lite hopp till er. Med min första plussade jag bim+7, två dagar innan var det negativt och inte ens ett svagt plus. Nu med andra så va testet negativt på bim-dagen och mensen kom. Men jag kände mig konstig efter några dagar så tog ett nytt test och det va positivt
Sen blödde jag varje dag i 16 veckor, både mycket, lite, klumpar, ljust, mörkt, det va olika var dag. Men nu sitter jag här i v 28 med en sprallig bebis i magen. Håller tummen för er alla!!
Haha trixxy min gubbe säger samma sak trots att jag ser :p
Trizzy: är det från testlagret? Byt test helt i så fall!
Binegar: testa!! :D
Såhär såg testet ut den 28 juni
Och såhär ser testet ut idag 29 juni
WTF! Förra månaden fick jag svaga, svaga streck på flera test av olika märken och mensen var sen, troligen kemisk grav. Fick då en cykel på 33 dagar istället för 28. Har ALDRIG haft kortare cykel än 28 men nu fick jag helt plötsligt på dag 25!!! Jävla skitkropp som ska hålla på såhär och aldrig kan bli gravid :(
Har precis kommit hem från Apoteket med ett digitalt,kissade,torkade mig,mensen hade kommit.
Så nu vet jag att testlagret är skit på riktigt för det var faktiskt det tydligaste jag har fått på deras tester.Strecket är fortfarande kvar på stickan...
Så vi går in på försök nr 8 nu då.