• MissJibs

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kan man maila bilder till ngn?

• Trixxy

Man lägger in bilder då ser ni något,sen bär man plötsligt får mensen så ändrar ni er och säger att ni inte ser något alls?

Lustigt

• Friida11
    Trixxy skrev 2012-06-29 11:15:35 följande:

Nej det är lika brett som det skall vara.
    Menmen,nu har ju mensen kommit och det är bara att försöka på nytt....Även om allt känns piss just nu
    Ni får gärna trixa bilden och se om det verkar smalare
    Fy vad tråkigt! Jag såg verkligen ett streck på dina tester! Bra att du mailar å klagar till TL dom ska inte sälja skit tester som visar falskt.. usch! Var det 102517 testerna?

Jag tycker du ska testa med ett annat test bara för att se om de visar något för man kan ju blöda trots graviditet som någon skrev tidigare.  
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Trixxy
    Friida11 skrev 2012-06-29 11:29:53 följande:
    Fy vad tråkigt! Jag såg verkligen ett streck på dina tester! Bra att du mailar å klagar till TL dom ska inte sälja skit tester som visar falskt.. usch! Var det 102517 testerna?

Jag tycker du ska testa med ett annat test bara för att se om de visar något för man kan ju blöda trots graviditet som någon skrev tidigare.  

Ja det var 120517
  • lillabambi
    Trixxy skrev 2012-06-29 11:29:42 följande:
    Man lägger in bilder då ser ni något,sen bär man plötsligt får mensen så ändrar ni er och säger att ni inte ser något alls?
    Lustigt
    jag har inte kommenterat dina bilder innan :)
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • Trixxy

Det är fortfarande ett streck på testet jag tog imorse,jag jämför med det jag tig igår.

Men är rätt säker på att det är mens detta ändå

• Friida11
    Trixxy skrev 2012-06-29 11:36:29 följande:
    Det är fortfarande ett streck på testet jag tog imorse,jag jämför med det jag tig igår.
    Men är rätt säker på att det är mens detta ändå

Testa ta det digitala du köpte hem då?
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • MandyPandy

Jag mailade tl för någon vecka sen, nu var jag ju visserligen gravid så vill inte klaga en gång till.. Men fick inte ens ett svar! Kan inte bara alla sluta köpa deras test!?

• Trixxy
    Friida11 skrev 2012-06-29 11:37:44 följande:
    Testa ta det digitala du köpte hem då?

Hur länge måste jag hålla mig om jag är över bim då?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester