Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lillabambi: tack! Har mailat 2 bilder. Tagna me min iPhone så bilderna e inte i bästa skick.
Lillabambi: tack! Har mailat 2 bilder. Tagna me min iPhone så bilderna e inte i bästa skick.
Missjibs bilder
Precis så där ser mina ut...Hoppas du är gravid!!!
Lillabambi: d e just d då... Blödde 9/6-20/6, hade uppehåll o började blöda igen 24/6 o blöder ännu. Har känt små hugg i höger äggstock i förrgår. Inte ofantligt smärtsamma hugg men d kändes i ngn sekund. Hade ihållande värk i höger äggstock igår, fortfarande inte jätte smärtsamt. Haft molande värk i högersidas ryggslut igår.
Tänkte använda upp mina TL tester jag har kvar nu iaf sen köper jag ett annat märke :) jag hoppas ännu.
Det är det på mina med...på ALLA sedan ÄL +6 :( och enligt testlagret skall jag INTE se detta som positivt då flera andra fått så...
Men jag hoppas givetvis det inte är så i detta fallet :) Håller tummarna att det är ett riktigt plus!!! :)
Bejbimaker: vi får verkligen hoppas :) du får uppdatera mig så jag vet hur d visade :)