• MissJibs

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lillabambi: tack! Har mailat 2 bilder. Tagna me min iPhone så bilderna e inte i bästa skick.

• lillabambi
    MissJibs skrev 2012-06-29 11:41:48 följande:
    Lillabambi: tack! Har mailat 2 bilder. Tagna me min iPhone så bilderna e inte i bästa skick.
    så inlagda, ser bara på den med genomlysning, när är bim?
  • bejbimaker

Precis så där ser mina ut...Hoppas du är gravid!!! 

• MissJibs

Lillabambi: d e just d då... Blödde 9/6-20/6, hade uppehåll o började blöda igen 24/6 o blöder ännu. Har känt små hugg i höger äggstock i förrgår. Inte ofantligt smärtsamma hugg men d kändes i ngn sekund. Hade ihållande värk i höger äggstock igår, fortfarande inte jätte smärtsamt. Haft molande värk i högersidas ryggslut igår.

• lillabambi
    MissJibs skrev 2012-06-29 11:52:34 följande:
    Lillabambi: d e just d då... Blödde 9/6-20/6, hade uppehåll o började blöda igen 24/6 o blöder ännu. Har känt små hugg i höger äggstock i förrgår. Inte ofantligt smärtsamma hugg men d kändes i ngn sekund. Hade ihållande värk i höger äggstock igår, fortfarande inte jätte smärtsamt. Haft molande värk i högersidas ryggslut igår.
    okej kanske ska du pröva ett annat test!
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • MissJibs

Tänkte använda upp mina TL tester jag har kvar nu iaf sen köper jag ett annat märke :) jag hoppas ännu.

• lillabambi
    MissJibs skrev 2012-06-29 11:55:52 följande:
    Tänkte använda upp mina TL tester jag har kvar nu iaf sen köper jag ett annat märke :) jag hoppas ännu.
    ja nått borde ju vara eftersom de är nått på genomlysningen :)
    http://lovestorybyme.vimedbarn.se/
  • bejbimaker

Det är det på mina med...på ALLA sedan ÄL +6 :( och enligt testlagret skall jag INTE se detta som positivt då flera andra fått så...

Men jag hoppas givetvis det inte är så i detta fallet :) Håller tummarna att det är  ett riktigt plus!!! :) 

• MissJibs

Bejbimaker: vi får verkligen hoppas :) du får uppdatera mig så jag vet hur d visade :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester