• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar. Spännande!!!

• Binegar
    EQ85 skrev 2012-06-29 15:34:52 följande:
    låt det ligga kvar. fukt i luften kan påverka testet tror jag
    okej :)
  • EQ85
    Binegar skrev 2012-06-29 15:35:15 följande:
    haha hur vet jag vilken färg det kommer ha då? jag får pinka i bägaren o avgöra om det duger att testa i eller inte. annars får jag prova vid nästa pink om färgen är bättre ;)

Kaffe får det att mörkna i färg för mig. kanske hinka kaffe är en bra metod ;)
    jag gjorde så när jag skulle testa
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-06-29 15:35:54 följande:
    Binegar. Spännande!!!
    jaaa jag är som spagetti hela jag. men jag har ju blivit lite lagom pessimist efter dessa 14 försöken så jag spänner fast fallskärmen o hoppas att jag inte slår mig för hårt om jag ramlar ner!
  • Binegar
    EQ85 skrev 2012-06-29 15:36:41 följande:
    jag gjorde så när jag skulle testa
    kaffe eller pinkade i behållare för att kolla färg? :)
  • EQ85
    Binegar skrev 2012-06-29 15:37:07 följande:
    kaffe eller pinkade i behållare för att kolla färg? :)
    pinkeriet
  • Inelg

EQ85.

Att Urinet är mörkgult är tyvärr ingen garanti för att det är koncentrerat. Så det är bäst att vänta minst 4h eller mer. Bäst är morgonurin.
    Jag menar, att det du äter och dricker kan färga urinen så den ser mörkare ut utan att vara det!! ;)

• EQ85
    Inelg skrev 2012-06-29 15:38:08 följande:
    EQ85.

Att Urinet är mörkgult är tyvärr ingen garanti för att det är koncentrerat. Så det är bäst att vänta minst 4h eller mer. Bäst är morgonurin.
    Jag menar, att det du äter och dricker kan färga urinen så den ser mörkare ut utan att vara det!! ;)
    där ser man.
    men vem kan hålla sig i 4h? superkvinnor icke jag haha
  • Binegar
    Inelg skrev 2012-06-29 15:38:08 följande:
    EQ85.

kan ligga ngt i det iofs..jag har dock plussat starkare än starkast (båda två ggr, abort & MA) på kvällsurin som inte varit många timmar gammalt. 1 - 2 kanske. men som vi vet är det ju olika från gång till gång så man vet ju aldrig.

äh. man kan ju fundera sig knäpp!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester