• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy. Jag ser rosa sträck!!!!

Mishibbs. Jag ser sträck som är rosa!!!!

• Binegar

Nu är testet hemma o min man klarade inte riktigt av att följa instruktioner så jag fick ett ACO-test. inte två CB. så nu jag har en chans >.< när ska jag ta den...jag är kissnödig nu..men om jag håller mig i en timme eller två till...räcker det tror ni? jag har bara druckit ett glas vatten under en timme men är förbannat kaffesugen...hahahhaa vilka problem jag har!

• Binegar

tack för alla tummar o tår förresten :)

• EQ85
    Binegar skrev 2012-06-29 15:32:45 följande:
    Nu är testet hemma o min man klarade inte riktigt av att följa instruktioner så jag fick ett ACO-test. inte två CB. så nu jag har en chans >.< när ska jag ta den...jag är kissnödig nu..men om jag håller mig i en timme eller två till...räcker det tror ni? jag har bara druckit ett glas vatten under en timme men är förbannat kaffesugen...hahahhaa vilka problem jag har!
    sålänge kisset e mörkgult och inte ljus så kvittar det hur länge man hållt sig.
  • Binegar

kan jag plocka ut testet i plasthöljet? jag vill titta på det, har aldrig haft ett sådant innan elelr ska det ligga kvar till jag ska använda det?

• EQ85
    EQ85 skrev 2012-06-29 15:33:58 följande:
    skulle va
  • EQ85
    Binegar skrev 2012-06-29 15:33:59 följande:
    kan jag plocka ut testet i plasthöljet? jag vill titta på det, har aldrig haft ett sådant innan elelr ska det ligga kvar till jag ska använda det?
    låt det ligga kvar. fukt i luften kan påverka testet tror jag
  • Inelg

Trixxy. Du kan inte testa grav med bara 2h gammalt urin. Du måste testa med morgonurin!!! Alt att då hållt dig i MINST 4h. Jag skulle inte förlita mig på det digitala då. Ta ett nytt imorgon

• Binegar
    EQ85 skrev 2012-06-29 15:33:58 följande:
    haha hur vet jag vilken färg det kommer ha då? jag får pinka i bägaren o avgöra om det duger att testa i eller inte. annars får jag prova vid nästa pink om färgen är bättre ;)

Kaffe får det att mörkna i färg för mig. kanske hinka kaffe är en bra metod ;)
  • Binegar
    EQ85 skrev 2012-06-29 15:34:15 följande:
    skulle va
    ja jag tänkte nästan det :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester