• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy: jag ser! Men som jag fick igår trots att jag har mens så kan det visa så trots att man inte är gravid. Lycka till med nästa försök! :)

• skumbanan

Bejbimaker: har fått spökstreck en gång eller så var det en grav som blev sen mens men annars har de funkat utmärkt. Kan inte ens trixa fram streck ;)

• bejbimaker

dubbelt så dyra som testlagrets...men aja...visar dom inte fel så är det ju helt klart värt det :P

• Ankena

Jag har världens jävla mensvärk 6 dagar innan mensen är beräknad å ÄL+8.. Brukar faktiskt slippa mensvärk!! GAH!

• Trixxy
    Knasten83 skrev 2012-06-29 12:35:52 följande:
    Trixxy: jag ser! Men som jag fick igår trots att jag har mens så kan det visa så trots att man inte är gravid. Lycka till med nästa försök! :)

Skall kika på dina test senare som du la ut igår.

Egentligen är jag inte så ledsen,rätt skönt att mensen kom ändå.skall testa med digitalt om en stund bara för att vara extra säker.

Men har tappat tilliten till Testlagret helt nu.Börjar förstå varför Apotekets test är så dyraÄven om CB visar spök så är det ganska lätt att se skillnaden på spök och riktigt streck på dem.

Tackar alla för era svar.

Återkommer sen med vad digitalt visade.
  • Trixxy

Hållt mig i drygt 2 timmar och digitalt visade "inte gravid".Nu vet jag iaf

Tar mig ett glas rött kväll och titta på en bra film då

• Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 09:39:42 följande:
    Trizzy: är det från testlagret? Byt test helt i så fall!

Binegar: testa!! :D
    men jag vågar inte testa...mensen har inte kommit ännu o jag är på BIM+2 idag..men de där envetna spottingsen får mig att dra mig för det.. :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester