• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-06-29 13:21:32 följande:
    haha 5 år gamla spottings låter något det ;)

Hade du inga andra symtom eller konstigheter i kroppen när du testade?

Jag känner inte av ett smack mer än att jag sov mig igenom stora delar av dagen igår & hade kunnat gå och lägga mig och somna nu också. Men det kan ju bero på precis vad som helst. Annars har jag ömma tuttar, precis som jag brukar ha innan mens. Så än så länge verkar det inte vara något märkvärdigt med kroppen förutom spottings som kommer & går under dygnen. Jag kan vara utan spottings flera timmar, men så kommer det lite. De största fläckarna, ursäkta äckel, är stor/små som en ärta.

Jag hade som vanlig PMS innan. Men när jag hade haft bruna flytningar(som faktiskt täckte upp 2 tamponger) i 3 dagar så testade jag starkt positivt det bruna fortsatte men minskade i styrka.

Gynläkaren sa att det är oftast så missfall börjar,så tittade han och ett hjärta pickade vid gynundersökningen var jag i v9.
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-29 13:30:19 följande:
    Jag hade som vanlig PMS innan. Men när jag hade haft bruna flytningar(som faktiskt täckte upp 2 tamponger) i 3 dagar så testade jag starkt positivt det bruna fortsatte men minskade i styrka.
    Gynläkaren sa att det är oftast så missfall börjar,så tittade han och ett hjärta pickade vid gynundersökningen var jag i v9.
    Oj så mycket har inte jag haft. Jag skulle kunna ha samma trosskydd under både igår, idag & imorgon. Nu har jag ju inte det, men jag skulle kunna, för det är inte så mycket. Nu har det dock under senaste timmen varit lite mer, men fortfarande brunt och ingen mensvärk.

Om jag köper test så vet jag inte vilket jag ska köpa..alla är så opålitliga verkar det som. Ett digitalt vill jag inte lägga pengar på det första jag gör.
  • Binegar

Sådär. Nu är min man iväg o köper tester till mig...blää jag vågar inte testa, men o andra sidan vill jag ju veta..ska jag testa idag eller vänta till imon bitti? han köper två-pack CB. ej digitala.

• Eliasmamma

Grattis till alla pluss.

Jag har 10 tester jag skänker till någon som behöver, bara att inboxa mig. Vet inte om jag ska ge 6 tester till 2 personer eller alla till en än

Dessa har några helt andra lottnr än det ni skrivit om så ni vet och funkade skit bra för mig  

Vecka 16
  • Binegar
    skumbanan skrev 2012-06-29 15:12:13 följande:
    Binegar: håll dej och testa ikväll! Är så spännande :D Hoppas hoppas!
    ja..jag får nog ta o göra det..men alltså jag kan ju tycka att jag borde ha haft något galet i kroppen om det varit något. Typ illamående eller något. Det enda jag har just nu är en kollosalt uppsväld mage, ingen mens på BIM+2 idag. Lite smått ömma bröst, det har gått tillbaka lite. Och lite småtrött. Igår var jag helt utslagen. Så det är ju inga uppenbara tecken..o dessa spottings som gör mig vansinnig!!!!

hur många timmar från o med nu borde jag hålla mig då? tror det var en timme sedan jag vad på dass.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester