• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-06-29 12:02:33 följande:
    Mina bilder från imorse något förstärkta:

ser ju ngt där. hoppas att det är en liten på G och att TL inte luras igen =/
  • EQ85
    Trixxy skrev 2012-06-29 12:44:06 följande:
    Skall kika på dina test senare som du la ut igår.
    Egentligen är jag inte så ledsen,rätt skönt att mensen kom ändå.skall testa med digitalt om en stund bara för att vara extra säker.
    Men har tappat tilliten till Testlagret helt nu.Börjar förstå varför Apotekets test är så dyraÄven om CB visar spök så är det ganska lätt att se skillnaden på spök och riktigt streck på dem.
    Tackar alla för era svar.
    Återkommer sen med vad digitalt visade.
    suck. såg ditt inlägg nu. TL är verkligen missvisande nufötiden.
    men njut nu av ditt glas rött och ha en mysig fredags kväll  
  • Trixxy
    EQ85 skrev 2012-06-29 13:12:34 följande:
    ser ju ngt där. hoppas att det är en liten på G och att TL inte luras igen =/

Fick negativt på digitalt och mensen har kommit
  • EQ85
    Trixxy skrev 2012-06-29 13:13:42 följande:
    Fick negativt på digitalt och mensen har kommit
    {#emotions_dlg.flower} man får skämmas när man inte läser ordentligt.Skäms
  • Trixxy

Binegar: med vår sista son hade jag bruna rikliga flytningar i 5 dagar kring bim.Men jag var gravid,det utvecklades aldrig till någon mens.de bruna flytningarna är idag 5 år:)

• Trixxy
    EQ85 skrev 2012-06-29 13:14:47 följande:
     man får skämmas när man inte läser ordentligt.

Ingen fara jag känner mig extra taggad inför försök nr 8,så nu jäklar!
  • bejbimaker

Ok...fått nya gravstickor från testlagret nu med LOT nr:120613

kissade med helt genomskinligt kiss...ha ha hade inget annat, har suttit å druckit te...:P

bara en mycket mycket svag grå skugga om man genomlyser dom, inte som förut ett tydligt rosa streck om man genomlyser dom, så om nu felet inte ligger i något dom mäter i urinet och jag nu hade för utspätt.....men men..tar om senare...så ser det ut nu att verkar dessa fungera bättre...

• Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-29 13:16:09 följande:
    Binegar: med vår sista son hade jag bruna rikliga flytningar i 5 dagar kring bim.Men jag var gravid,det utvecklades aldrig till någon mens.de bruna flytningarna är idag 5 år:)
    haha 5 år gamla spottings låter något det ;)
    Hade du inga andra symtom eller konstigheter i kroppen när du testade?
    Jag känner inte av ett smack mer än att jag sov mig igenom stora delar av dagen igår & hade kunnat gå och lägga mig och somna nu också. Men det kan ju bero på precis vad som helst. Annars har jag ömma tuttar, precis som jag brukar ha innan mens. Så än så länge verkar det inte vara något märkvärdigt med kroppen förutom spottings som kommer & går under dygnen. Jag kan vara utan spottings flera timmar, men så kommer det lite. De största fläckarna, ursäkta äckel, är stor/små som en ärta.
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-29 13:17:02 följande:
    Ingen fara jag känner mig extra taggad inför försök nr 8,så nu jäklar!
    Kör gärnet! :) Det ska vi med göra om det här inte visar sig vara något ^^
  • bejbimaker

skriver som en kratta märker jag :D

Yes nästa ägglossning då #&€/  :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester