• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo:

Fick en chock när jag läste att du har gjort abort...

Men även om familjeförhållandena har förändrats,kan man inte behålla sitt barn ändå?

Förlåt om jag låter hemsk,men jag är inte precis för abort om det inte är så att det är något fel på barnet...

Kram i vilket fall

• Trixxy
    lillabambi skrev 2012-07-01 22:35:35 följande:
    Har snigo skrivit här om sin abort?

Ja?
  • lillabambi

Okej då är de lugnt har missat de helt och tyckte inte de hade varit ok att skriva så i
    Du sett de någon annanstans sorry!

• Trixxy

Ja lite känsligt är det ju att dra upp sin abort i en tråd där vi kämpar,jag måste faktiskt vara ärlig om det imed att jag är abortmotståndare om det inte är något allvarligt fel på barnet.Mår lite illa av att läsa sådant det är ju ändå ett liv.....

• lillabambi

Gick tillbaka och läste och håller faktiskt med dej! Tyvärr deras beslut men kan ändå tycka att de inte var rätt!!

• Fairytale01

Godkväll tjejer! Snälla någon som kan titta på mitt test från ikväll? Jag är bara på BIM -8, ÄL+7 så det är enormt tidigt! Hoppas på någon åsikt! Tack

• Loppan8604

Kom precis in å läse allt som skrevs ida. Så hämskt med aborterna! Hoppas att ni tjejer har tagit rätt beslut. Hade gärna bytat plats med er så hade ja kunnat behåla! Vet ju inte orsaken till de där av kommer ja inte utala mej mer om de. Men ja hoppas att ni båda vet va ni gör å att ni får de bätre snart. Oavsätt vad som ligger akom beslutet! Stor styrke kram!

Själv känner ja mej lite nere ida.tre dagar kvar sen e men medicin kur klar å beräknad mens e om 4-5 dagar. Sedan sak de äl-testas å mysas som aldrig förr ;) Längtar! 

• Caspersmama

Testade ju positivt väldigt tidigt (3+1) och då synligt men svagt, vilken vecka (på ett ungefär) bör man ha ett starkt streck? När man går in i vecka 5?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester