• Fairytale01

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Caspersmama skrev 2012-07-01 22:56:44 följande:
    Testade ju positivt väldigt tidigt (3+1) och då synligt men svagt, vilken vecka (på ett ungefär) bör man ha ett starkt streck? När man går in i vecka 5?
    Det beror kanske på testet och hormonnivåerna. Vilket test använde du då? Det här har jag köpt på Bäst på test och det kan man ta 7 dagar innan förväntad mens.
  • Hoppas 2012

Trixxy
    Är fullt enig med dig, förstod inte att det blir en abort när man kämpat länge för att bli gravid. Man vet ju vad man ger sig in på, och även om förhållanden ändras kan man behålla sitt barn.
    Klart det blir tankar/diskussion i en tråd där många kämpat länge.

Så känner jag och står för det fullt ut.

• Fridhaa

Tycker det är respekt löst att prata om abort när det finns flera som önskar dig ett plus mer än något annat.. Jag och min fd kämpade i 5 år så jag vet hur det är att hoppats.. Drömma.. Önska..

• Starbaby
    Fairytale01 skrev 2012-07-01 22:49:30 följande:
    Godkväll tjejer! Snälla någon som kan titta på mitt test från ikväll? Jag är bara på BIM -8, ÄL+7 så det är enormt tidigt! Hoppas på någon åsikt! Tack

Alltså SÅ tidigt - galet - men det ser rosa ut för mig.
    www.mystarbaby.vimedbarn.se ♥ www.finest.se/natali
  • Trixxy
    Fridhaa skrev 2012-07-01 23:14:06 följande:
    Tycker det är respekt löst att prata om abort när det finns flera som önskar dig ett plus mer än något annat.. Jag och min fd kämpade i 5 år så jag vet hur det är att hoppats.. Drömma.. Önska..

Ja jag tycker det känns äckligt att läsa om det.Sen får jag låta elak,men jag tycker inte det är synd om den som gör abort OM det inte är så att det är fel på barnet.Nej och fy och usch...
  • Binegar

Wow...här sitter jag och gråter vid varje månadsslut för att mensen dyker upp. Vi går in på försök 15 och börjar bli mer eller mindre desperata..och så går folk och gör abort......wow vad människor tänker...olika........

• Loppan8604
    Fairytale01 skrev 2012-07-01 22:49:30 följande:
    Godkväll tjejer! Snälla någon som kan titta på mitt test från ikväll? Jag är bara på BIM -8, ÄL+7 så det är enormt tidigt! Hoppas på någon åsikt! Tack

De ser rosa å fint ut:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester