• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-07-01 23:17:28 följande:
    Wow...här sitter jag och gråter vid varje månadsslut för att mensen dyker upp. Vi går in på försök 15 och börjar bli mer eller mindre desperata..och så går folk och gör abort......wow vad människor tänker...olika........

Ja det känns...lite udda....jag längtar ihjäl mig till plus.mensen är snart slut här,så snart är det äl-tider igen
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-07-01 23:19:42 följande:
    Ja det känns...lite udda....jag längtar ihjäl mig till plus.mensen är snart slut här,så snart är det äl-tider igen
    äl-tiden känns låååångt borta för mig eftersom mensen kom i morse :/ och jag har bara koll på äl med hjälp av en app i telefonen sedan 6 månader som ändå verkar missvisande eftersom det inte tar sig! Men jag har mina äl-flytningar EXAKT PÅ DAGEN som appen visar att jag har äl..men ändå blir det ingenting...jag fattar ingenting..trots att vi prickar in flytningar och äl-smärta så tar det sig inte..

äl för mig verkar ju inte hjälpa mig bli gravid direkt..nej, dagens diss: ägglossning.
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-07-01 23:19:42 följande:
    hur länge har ni försökt?
  • lillabambi

Chockande är de absolut, mannen min läste oxå igenom detta och kunde inte fatta hur respektlöst de är mot dom som kämpar! Eller över huvudtaget vill ha ett litet barn!

• Binegar
    lillabambi skrev 2012-07-01 23:22:23 följande:
    Chockande är de absolut, mannen min läste oxå igenom detta och kunde inte fatta hur respektlöst de är mot dom som kämpar! Eller över huvudtaget vill ha ett litet barn!
    jag är inte emot abort. jag har gjort en själv när jag var 19. Och där & då var det ett klokt beslut och jag kan inte säga att jag ångrar mig..men....jag hade ju nog inte valt att skriva ut det där det kryllar av folk som försöker månad efter månad efter månad....jag hade mer än gärna tagit över ett av de där plusen som ändå kommer bli en abort.......
  • Fridhaa
    Trixxy skrev 2012-07-01 23:17:18 följande:
    Ja jag tycker det känns äckligt att läsa om det.Sen får jag låta elak,men jag tycker inte det är synd om den som gör abort OM det inte är så att det är fel på barnet.Nej och fy och usch...

Tänker som dig!! Att saker och ting kan förändras i livet är inte en omöjlighet för någon. Sådant får man vara redo för! Är man inte tillfälligt stark i sitt förhållande ( om så var orsaken ) bör man vänta med sina planer. Verkar tyvärr som att många som har det dåligt blir gravida för de tror att ett barn ska rädd förhållandet!! Nu säger jag inte ATT det är så utan verkar så "har haft vänner i de tankarna" Att göra abort av större hälsoskäl för mamma eller att barnet inte mår bra kan jag förstå liksom om man utsatts för övergrepp. Alla bör tänka efter när man sätter ett barn till världen liksom alla dessa som köper djur som de inte kan ta hand om.. Det är ett LIV!! Förlåt blir så upprörd .. Är lyckligt lottad att ja och min nuvarande kunnat bli gravida. Önskar er alla som kämpar ett plus !
  • lillabambi

Det passar absolut inte in att berätta om sånt i en sån här tråd sen vad som ligger bakom spelar ingen större roll, lider med alla som kämpat och kämpar och hoppas framöver att fler tar lite mer hänsyn och respekterar tråden och vad den egentligen handlar om!

• Binegar
    lillabambi skrev 2012-07-01 23:28:25 följande:
    Det passar absolut inte in att berätta om sånt i en sån här tråd sen vad som ligger bakom spelar ingen större roll, lider med alla som kämpat och kämpar och hoppas framöver att fler tar lite mer hänsyn och respekterar tråden och vad den egentligen handlar om!
  • Loppan8604
    Binegar skrev 2012-07-01 23:24:07 följande:
    jag är inte emot abort. jag har gjort en själv när jag var 19. Och där & då var det ett klokt beslut och jag kan inte säga att jag ångrar mig..men....jag hade ju nog inte valt att skriva ut det där det kryllar av folk som försöker månad efter månad efter månad....jag hade mer än gärna tagit över ett av de där plusen som ändå kommer bli en abort.......

De hade nog de flesta av oss här inne gjort! E på lite dåligt humör känner ja :(

Nä tjejer nu tänker vi inte mer på de utan på att vi själva snart ska få våra plus!!! Behöver lite positiva tankar här nu! Ingen som har en bild på sina tester som visat sig vara ett litet frö??! Vill bli lite peppad:)
  • trebarsmamma

men måste nu fråga en sak, handlar inte denna tråd om att analysera gravtest och sånt, inte om folk som har det svårt att bli med barn

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester