• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar skrev 2012-07-01 23:36:44 följande:
    sugit :( ja det är svårt...nu har jag till o med nästan börjat tröttna på själva "övningsmomentet" så att säga...känns liksom inte spännande längre. Du vet känslan man hade "ååh, den här gången KAN det ha tagit sig" .. nu känner jag mest "äh, vafan spelar det för roll. det blir ju ändå inget"..o i varje månadsslut så har man ju så jävla rätt....

Precis så känner jag med.allt hoppande i sänghalmen går till slut på slentrian

Man känner sig mer och mer negativ men nångång måste väl spermierna ha hittat sin karta och kompass tycker man
  • Binegar
    trebarsmamma skrev 2012-07-01 23:35:44 följande:
    ja men anske ni borde ha öppnat en annan tråd då och fortsatt att prata där, för vi som loggar in här vill ju se en massa test inte en massa tjafs och gnäll
    det finns en hel del test att vila ögonen om du vill det. Som sagt, 5.000 sidor minst. det är bara att börja bläddra.
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-07-01 23:39:12 följande:
    Precis så känner jag med.allt hoppande i sänghalmen går till slut på slentrian
    Man känner sig mer och mer negativ men nångång måste väl spermierna ha hittat sin karta och kompass tycker man
    ja..om det ens finns några..jag har börjat bli jävligt pessimistisk.. :/
  • trebarsmamma

men om ni nu är ett gäng som har stöttat varandra under en lång tid, så kanske hon som gjorde en abort ville tala om det för SITT gäng och ville kanske ha en stöttning utav er, ni vet ju inte hennes situation i livet

• Binegar
    trebarsmamma skrev 2012-07-01 23:40:25 följande:
    men om ni nu är ett gäng som har stöttat varandra under en lång tid, så kanske hon som gjorde en abort ville tala om det för SITT gäng och ville kanske ha en stöttning utav er, ni vet ju inte hennes situation i livet
    då hade hon kunnat skicka PM till "sitt" gäng. Inte svårare än så.
  • Trixxy
    trebarsmamma skrev 2012-07-01 23:40:25 följande:

Stöttning?
  • lillabambi

Med en del sunt förnuft i kroppen så borde man förstå att de inte är spec lämpligt att skriva de i denna tråden hade man velat ha störtning från sitt gäng så kan man skriva privat!

• Binegar
    lillabambi skrev 2012-07-01 23:44:35 följande:
    Med en del sunt förnuft i kroppen så borde man förstå att de inte är spec lämpligt att skriva de i denna tråden hade man velat ha störtning från sitt gäng så kan man skriva privat!
  • Loppan8604
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-01 23:33:11 följande:
    Loppan

Hade kunnat bjuda på ett men sitter från mob nu :)

Kanske kan bjuda på det imorgon istället? Tror att vi e fler här inne som behöver de just nu! Tänkte sova nu. Men tittar in imorgon igen;) natt i natt å hoppas att där e fler bebisar som gror i ovetande magar:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester