• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lupero: aha, kul!! :) jag syr mycket. Pysslar med det mesta, smycken, stickning, sömnad, målar klipp och klistrar. Det är så roligt!!

• Whoeix
    Knasten:
    tror du det? :O
    Huuu, så nervös..med ett MA och ett MF i bagaget så slår hjärtat lite extra fort.. vågar inte hoppas för mycket. Men liiite tänker jag hoppas ändå ;) 
  • Capiche
    Whoeix skrev 2012-07-07 16:54:11 följande:
    Fick in två bilder på datorn, :)

Detta är dagens, togs imorse med morgonurin. 

Detta är dagens (överst) och gårdagens (underst) Båda tagna med morgonurin.

När jag fick det suuuupersvaga igår (det underst) så trodde jag att det var spök. Men det från idag (överst) är såpass starkare, så det kanske inte är spök?! :O
    Är på BIM -3.
    Vad tror ni? 
    Strecket är rosa så tror faktiskt också att du är gravid! :) 
  • angie91

Detta är dagens, togs imorse med morgonurin. 

Detta är dagens (överst) och gårdagens (underst) Båda tagna med morgonurin.

När jag fick det suuuupersvaga igår (det underst) så trodde jag att det var spök. Men det från idag (överst) är såpass starkare, så det kanske inte är spök?! :O
    Är på BIM -3.
    Vad tror ni? 
    grattis :D  lycka till nu :D
  • sajo0106

Detta är dagens, togs imorse med morgonurin.  Detta är dagens (överst) och gårdagens (underst) Båda tagna med morgonurin.När jag fick det suuuupersvaga igår (det underst) så trodde jag att det var spök. Men det från idag (överst) är såpass starkare, så det kanske inte är spök?! :O

Är på BIM -3.

Vad tror ni? 

Sådär såg mina ut i början också ! Alltså plus! Grattis!!
  • Whoeix

Mobilen ville inte skriva resten: nu hoppas jag allt går vägen denna gången, vågar knappt tro på det förrän V13. :)

• trebarsmamma

jag tänkte beställa gravtester ifrån minipris tester  och fick betalningsavin på mejl men hittar inget ocr numer, så vad gör jag nu

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester