• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kommer absolut ta ett imprgon också, nu kan jag ju verkligen inte låta bli haha :)

• Meoow

:((

Morgonens test (pregcheck):

Kvällens test (apotekets) tillsammans med morgonens test:

Syns inte ett skit :(( Kan ett test visa så fel (om det nu beror på att jag läst av det efter fem minuter, som man inte ska mad pregcheck) ?
  • Friida11

Vill dela med mig av min stegring :) Finns inte längre någon som helst tvekan! Helt oftatt bart hoppas bara man slipper mf.. :( 

Taget idag 7/7 på BIM dagen med kvälls urin

Taget 4/7 BIM - 3 morgon urin

Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • slemtorsk i din bralla
    Meoow skrev 2012-07-07 19:35:46 följande:
    :((

Morgonens test (pregcheck):

Kvällens test (apotekets) tillsammans med morgonens test:

Syns inte ett skit :(( Kan ett test visa så fel (om det nu beror på att jag läst av det efter fem minuter, som man inte ska mad pregcheck) ?
    men det är ett testa tidigt va????? dem är ju skit... otroligt svaga utslag och inte alls särskilt bra att ta "för tidigt"
  • Meoow
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-07 19:47:54 följande:
    men det är ett testa tidigt va????? dem är ju skit... otroligt svaga utslag och inte alls särskilt bra att ta "för tidigt"
    Det första (som visade pos) är pregcheck (köpt på kronans droghandel), det andra är apotekets graviditetstest... :S Tror inte att något av dem är tidigt ...

Men alltså vilket ska man tro på nu då? Det helt negativa ikväll eller det positiva från imorse (trots att jag kanske läst av det några minuter senare så är det fortfarande ett tydligt rosa streck på det) .

Tänkte testa imorgon igen men känns ju knappast värt det då jag har ett till test av samma märke som det jag precis fick neg med :(
  • isflikkan1
    Meoow skrev 2012-07-07 19:54:49 följande:
    Det första (som visade pos) är pregcheck (köpt på kronans droghandel), det andra är apotekets graviditetstest... :S Tror inte att något av dem är tidigt ...

Men alltså vilket ska man tro på nu då? Det helt negativa ikväll eller det positiva från imorse (trots att jag kanske läst av det några minuter senare så är det fortfarande ett tydligt rosa streck på det) .

Tänkte testa imorgon igen men känns ju knappast värt det då jag har ett till test av samma märke som det jag precis fick neg med :(

Kan vara så att du är väldigt tidig och att det då endast ger utslag på morgonen då hcg:et är mer koncentrerat i urinen.... Tycker du ska vänta tills i morrn el måndag å ta ett nytt :) För de första visar pos inget snack om saken :)
  • Whoeix

Nu är jag ju inte heeelt hundra på att det är ett pluss (får se imorgon bitti)
    Men jag mår såhär (BIM-3): ett bakomliggande illamående, kvalmig liksom. Tuttarna ömma, men inte mer än vad de brukar vara innan mens, "domningskänsla" i livmodern, lättare anfådd när jag är ute och går eller cyklar. Annars mår jag som vanligt ^^

• Trixxy

Kan karlar lukta sig till ägglossning?har kommit fram till att min karl verkar mer på mig när jag har äl utan att han ens vet om att jag ägglossar...

• sajo0106
    trebarsmamma skrev 2012-07-07 20:15:37 följande:
    ni som plussar kan inte ni skriva era symtom också
    Har inga symtom än så länge, bara att det stramar lite i ljumskarna och i äggstockarna men annars är det precis som vanligt ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester