• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ankena; jasså? Det ger mig hopp :)
    Tog ju ett test nu, efter att ha hållt mig i två och en halv timme, förväntade mig faktiskt att det skulle vara svagt. Men det är lika starkt som kontrollstrecket!! (TL) Det har strecken inte vart hittils!
    VAD håller min kropp på med?!
    Skall ringa KK imorgon, säga som det är, att jag har haft flera MF och är orolig och vill veta. Skall iväg över helgen så jag hoppas de tar in mig imorgon så jag slipper grubbla över detta hela helgen -.-

• satirnine
    Whoeix skrev 2012-07-11 22:48:32 följande:
    Ankena; jasså? Det ger mig hopp :)
    Tog ju ett test nu, efter att ha hållt mig i två och en halv timme, förväntade mig faktiskt att det skulle vara svagt. Men det är lika starkt som kontrollstrecket!! (TL) Det har strecken inte vart hittils!
    VAD håller min kropp på med?!
    Skall ringa KK imorgon, säga som det är, att jag har haft flera MF och är orolig och vill veta. Skall iväg över helgen så jag hoppas de tar in mig imorgon så jag slipper grubbla över detta hela helgen -.-
    Hoppas hoppas!! 
  • Liiina89

Håller tummarna här borta också Whoeix!

• Thegirl1

Jag blödde tidigt i graviditeten och fick åka in x antal ggr men pyret mår bra och jag är i vecka 13 på söndag! Håller tummar att allt är bra whoeix!

• juliia24

mina kvällstester

sedan har jag köpt nya cb. svårt att få på bild men vi ser det svagt

• Sweetii

Har en fråga till er kunniga här jag har alltid förhöjd temp, När jag har ägglossning, min normala temp ligger på ca 36,5. Hade 37,8 denna månad under ägglossningen, och tempen har legat mellan 37,4-37,8 sedan dess. Finns de risk att de kan finnas en bebis i magen då tro? Hade sex alla dagar under ägglossningen samt före & efter. Hade ägglossning den 4de. Min temp brukar alltid återgå till de normala efter bara 2-3 dagar. Med vänlig hälsning,

• Meja2011

Min temp förblev hög efter äl när jag väntade dottern:) så det bådar ju gott för dig;)

• juliia24
    juliia24 skrev 2012-07-11 23:06:40 följande:
    mina kvällstester

sedan har jag köpt nya cb. svårt att få på bild men vi ser det svagt

någon som ser?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester