• Sweetii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh va kul att höra!:) ja, denna månaden har ja haft ont, mke ont på vänster sida å känner mig väldigt törstig. Vet inte om de är inbillning, men känns som att ja nog kan ha blivit gravid!:) för tidigt att testa än, men ändå..

• satirnine
    juliia24 skrev 2012-07-11 23:06:40 följande:
    mina kvällstester

sedan har jag köpt nya cb. svårt att få på bild men vi ser det svagt

På det översta så ser jag lite faktiskt :) , men inte på cb testet. Vilken dag var du på nu igen?
  • alexander2011

Julia: jag ser på dina tl mega svagt, hoppas det blir starkare om några dagar annars skulle jag ta det som spök tyvärr.
    sen försökte jag trixa med ditt cb i olika färg nyanser men jag skule ändå inte lita på det men det syns.
    ge inte upp än. du är bara på äl+10

• alexander2011

Juliiaa24: trixade även dina Tl men det är även svårt o avgöra färgen, avvakta du så hoppas vi på att det blir starkare

• juliia24
    alexander2011 skrev 2012-07-11 23:56:10 följande:

Juliiaa24: trixade även dina Tl men det är även svårt o avgöra färgen, avvakta du så hoppas vi på att det blir starkare

tack. ja jag ska testa imorgon ockaså är ju bara på äl 9 så det är ju tidigt
  • alexander2011

Måste fråga er. hur länge kan man ha positivt äl test???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester