• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till plus tjejer!

• Hute
    skumbanan skrev 2012-07-14 08:57:47 följande:
    äntligen36: stort grattis!!! :)

Hute:   här är mina från billigast. Jag vet inte när BIM var men testade 11 dagar efter äl med ett svagt streck som inte syns på bild men det finns. Som testet ser ut på äl + 12.. så svagt var det när jag plussade med cb digitalt.

Tack för din bild!!
    Då vågar jag hoppas ännu mer!!!
    Funderar på att ändå köpa ett digitalt med veckoindikator idag...fast jag kommer ju inte kunna hålla mig att testa..vill ju testa med ett sådant när maken kommit hem, vilket han gör imorgonkväll... 
  • Meja2011

Oj här plusas det =) Grattis till er alla

Snart så kan jag osså börja testa;)

Meja 11-11-23
  • Knasten83

Åh så fina plus flickor!! Meeeeer!!!! :)

Själv har jag börjat testa, mkt för att ha ngt att jämföra med men också för att stilla testtarmens begär ;)

Ser inte ett skit på testet och det gör mig nästan hoppfull efter alla spök! Annorlunda än vanligt- kan va pos!! ;)

• Loppan8604
    äntligen36 skrev 2012-07-14 08:47:03 följande:
    Jippie!! Var inget spökstreck igår som ni trodde!! Men oerhört svagt fortfarande från bäst på test.

Kan verkligen inte fatta att det är sant!!!!

Stort grattis!! Jätte kul! Vi behöver lite fler plus nu!!:)
  • Loppan8604
    Jijii skrev 2012-07-14 09:09:50 följande:
    de två till vänster är från i morse, det syns mer nu när de torkat.. 

har totalt 6st stickor från de senaste dagarna med svaga streck så det måste ju helt enkelt vara sant

kan verkligen inte fatta.. känns så sjukt overkligt 

Så fina:) Ta ett digitalt å se hur långt gången du e:) stort grattis till dej också!
  • telgebo
    Jijii skrev 2012-07-14 09:04:47 följande:
    senaste har varit 38,35,35,37,44 dagar ( 38 var alltså senaste på)
    så det är egentligen de senaste 4 cyklarna hyfsat regelbundna, bara lite längre
    Ok, ser att du plussat nu så det verkar ju ha gått strålande trots allt ändå, grattis
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • satirnine

Gör ett desperat försök genom att hålla testet framför lampan på ÄL+10. *pinsamt*
    Men vad tror ni, jag tycker jag ser något rosa iaf? Obestämd

♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester