Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis tiller plus! Jennass och Hute!
Grattis tiller plus! Jennass och Hute!
Jennass: När jag fick starkt plus på CB så visade RFSU knappt en skugga så dom är inte alls så känsliga.
Tack för svaret! Om inte tanten dyker upp idag så blir det nog en sväng till apoteket imorgon - borde ha bim imorgon eller tisdag. Har dock aldrig fått streck vid genomlysning förut och har testat från och till ett och ett halvt år.
Ni som verkar ha lite koll här... jag måste fråga...
Aningen är jag världens mest otursamma person när det gäller graviditetstester eller så är det något allvarligt fel på mig.. nu fick jag fel på Aco Preg testet med här i veckan ( har skickt in testet och får pengarna tillbaka ) - testlagret har jag med fått spök på och CB.
Vad för test funkar egentligen? Som det är nu kan jag inte lita på något av testerna jag köpt känner jag.
Saga: hur vet du att det är spök? :/ köp från billiga-testers.
Satirnine: tack hoppas jag, hehe
Gummsan; värdelöst att de är så jäkla dåliga. Men det är väl kanske inte meningen att man ska testa flera dagar innan bim och hålla på;) men fan, RFSU borde fattat det som cb redan fattat, att göra känsligare test och att många kvinnor är besatta testgalningar;) kommer aldrig rekommendera RFSUtest till någon.
Det var inget spök här, vi ska ha bebis!!!! OMG!!!