Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jenass: Samma här med min gubbe. Förstår dem inte hur nervigt detta är?! Haha, en vecka??!!
Jenass: Samma här med min gubbe. Förstår dem inte hur nervigt detta är?! Haha, en vecka??!!
Och nu var jag tvungen att vara ännu jävla jobbigare. Så jag meckade isär testet.. Där i låg två remsor på varann, men de ser minus ut båda två, bara det vågräta strecket som syns. Men sätter jag ihop dem och tillbax i testet så är det svagt plus:-/ jätteknepigt, kanske inte är preggo ändå..?
Vi kan väl iaf alla vara rungande överrens om att testlagrets tester kan ge både grå och rosa spökstreck och funderar man på vad det är plus ellr inte, så väntar man 2-3 dagar och har strecket då blivit starkare är man preggo och är det likadant är det förmodligen spök?
Bah, testade m RFSU test nu, inte kissat på ca 4 timmar. Toknegativt
Sajo:
+1 på den!
ingen som ser på mina tester
Skumbanan: ja visst är det! Enda rådet är att avvakta och gör det ondare eller blöder igen så skulle jag ringa.
Nu hoppas jag att det inte skall blöda mer. Höll bara i sig någon timme i onsdags, dagen efter bim. Inte mycket var det heller.
Håller tummarna för att fröet vill stanna denna gång! ^_^
Satirnie: jag ska verkligen försöööka, blev superbesviken nu ju!