• Whoeix

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skumbanan: haha okej då skippar jag digitalt ^_^ Har inte haft blodiga flytningar sen i torsdags, så det var nog kroppen som inte riktigt förstod att mensen inte skulle komma.
    Huu jag hoppas att det inte skadade något. Typiskt att det skulle slå i rakt på livmodern också.
    Ja de är väldigt vrånga! Sa att de kollar aldrig något i princip innan v7, för då tar kroppen ändå hand om alt själv. Eehh??

Satirnie: tack! ^_^
    jag hoppas verkligen att inget blev skadat. Sitter och nojjar lite nu, såklart. -.-

• Jennass

Zelmilajnen: ska vänta nån dag och testa åter. Men känner jag mig själv rätt så sitter jag och kissar på ett nytt test redan imorgon bitti. Men ska försöka hålla mig!!:)

• Zelmilainen
    Jennass skrev 2012-07-14 17:45:24 följande:
    Zelmilajnen: ska vänta nån dag och testa åter. Men känner jag mig själv rätt så sitter jag och kissar på ett nytt test redan imorgon bitti. Men ska försöka hålla mig!!:)
    jag testar varje dag med, hehe, så ja förstår dig
    nehepp...
  • skumbanan

Whoeix: märkligt. Risken vid x är ju att man får lov att åka in akut och att äggledaren kan sprängas då blir det farligt med blödning. Trodde vården var intresserad av att förebygga sådant

• Jennass

Zelmilajnen: man skulle ju skämmas om folk i ens närhet visste hur jäkla besatt man var;) kanske testar redan ikväll. Testet som jag la upp bild på är taget ett par timmar efter ett träningspass, hade druckit en hel del vatten, så man vet ju aldrig om man kan få starkare redan ikväll, OM det inte är ett spökstreck rå:)

• Zelmilainen
    Jennass skrev 2012-07-14 18:17:22 följande:
    Zelmilajnen: man skulle ju skämmas om folk i ens närhet visste hur jäkla besatt man var;) kanske testar redan ikväll. Testet som jag la upp bild på är taget ett par timmar efter ett träningspass, hade druckit en hel del vatten, så man vet ju aldrig om man kan få starkare redan ikväll, OM det inte är ett spökstreck rå:)
    strecket ska dubblas i styrka varannan dag om det är nåt, så isf borde det synas. jag har lovat mig själv att bara testa 1gång/dag nu, förut har det kunnat ryka fler tester...
    nehepp...
  • Jennass

Zelmilajnen: ok, testade varannan dag sist oxå, fast då tog jag första testet på bim, så det var ju tydligt. Har aldrig testat såhär tidigt förut.. Kommer nog testa ikväll igen;) även fast det är mkt pengar som går. Hehe.. Mannen tycker att jag är tokig och borde vänta en vecka;) hehe

• Fru Amer

Jennas: min man säger det samma "vänta en vecka i stället" Men de e beroendefrankallande ;) hehe

• Jennass

Mammatill..: Hahaha, jag KAN inte vänta, jag bara måste veta, nu!!:) min man åkte för att köpa lite gott till kvällen, bad honom handla test, får se om han gör det;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester