Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Julia: nej tyvärr kan jag inte påstå det.. Eller kanske lite på Tl men inte starkare än andra test du lagt ut... :/
Julia: nej tyvärr kan jag inte påstå det.. Eller kanske lite på Tl men inte starkare än andra test du lagt ut... :/
Jennas: så tidigt tror jag endast det visar sig på morgonurin
Jennas: tester från billiga-teSter rekommenderar jag
Ptja, vi får se. Känns iaf inte så hoppfullt längre, tyvärr.. Men men! Det visar sig ju inom de närmsta dagarna, men jag tror nog inte att jag är gravid, lite för bra för att stämma att man skulle haft sånhär råflyt:)
Hade jag vart på burken borde det räckt att inte kissa på 4 timmar dessutom tycker jag. Eller så är det RFSUtesten som är okänsligare än CB. När jag testade med CB hade jag ju druckit mycket för att jag vart på gymmet, men inte kissat på ca 7 timmar.. Suck och stön.. Ska verkligen försöka att inte testa imorrn!!
Dagarna äl + 10,11,12 efter äl fick jag bara streck på morgonen trots att jag hållt mig 4-5 h :)
Skumbanan: du verkar positivt inställd ;) kanske like!! Dock är jag själv negativt inställd just nu. Trodde att det skulle visa ett svagt plus nu med;)
Är på ÄL+11 eller ÄL+10 tror jag idag iaf