• sajo0106

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hute skrev 2012-07-15 06:53:00 följande:
    Jag är verkligen gravid!!! 

Grattis Hute!! Jag sa ju det :D!!!!!
  • Tina S
    Whoeix skrev 2012-07-15 02:08:51 följande:
    Tina S- njjaae, det kan ja väl inte säga. Jag hade vita/henomskinnliga flytningar fram till i onsdags, då jag kom hem från träningen och fick en blodig (orangeröd) flytning på pappret. Det kom aldrig i trosan. Det kom på pappret varje gång jag torkade mig, sen slutade det i två timmar, sen kom det lite till. Aldrig rent blod, aldrig i trosan. Bara orangeröd flytning på pappret. Dagen efter var det bruna/ljusbruna flytningar, som mindskade hela dagen, och nu är de elt genomskinnliga igen och har varit sen i torsdags kväll.

Så jag gissar på att det var kroppen som blödde lite antingen pga cyklingen eller för att den gjorde liiiite mens :)

Ok va bra min försvann lika snabbt som den kom inatt hade jag lite ont i magen men ingen blod eller ljus bruna flytningar så jag har fått lite hopp tillbacka kanske det var ägget som fäste eller nåt vi få se.

Tack för att du svarade.
  • isflikkan1

Jennass----> När jag fick pos så va de först med TL, rfsu:s testa tidigt syntes nästan ingenting... Tog ett vanligt Rfsu, syntes nada... Köpte CB digital å där stod det gravid 1-2 :) Testade iof väldigt tidigt fick plus 6dagar efter ÄL fick jag reda på nu i veckan när jag gjorde ett VUL för å fastställa hur långt gången jag va :) Så ge inte upp, än finns det hopp :)

Tror de va två v efter ÄL som teststrecket på både rfsu å TL lyste lika starkt som ktrl-strecket :) Går in i v 10 nu 9+2

• Tina S
    Jennass skrev 2012-07-15 06:33:46 följande:
    Baaah, nytt test. Varförkastarmanpengarpådetta?? Tog med CB och tycker mig antyda ett liiiiite tydligare plus.. Ska fan köpa ett digitalt och få slut på tankarna!

Det ser ut som ett plus!!

Ps: beklagar sorgen!!
  • Jennass

Isflikkan: har läst massa dåligt om RFSUtesten nu när jag sökt, många som får negativt med dom och plus med tex cb, så jag tror kanske att jag är gravid

• Jennass

Tina s: ja två svaga plus och ett minus på RFSU känns som om det borde vara plus. Bim-4 idag så det är ju svagt, men borde inte vara starkt heller:)
    Tack..! Det värmer.

• äntligen36
    Jennass skrev 2012-07-15 06:39:15 följande:
    La upp nya bilder också brollopsfiguren.blogg.se

Vad tror ni? Två svaga plus idag och igår, minus på RFSUtestet igår dock ju..
    Jag tycker det ser ut som ett +. Grattis!
    Hute skrev 2012-07-15 06:53:00 följande:
    Jag är verkligen gravid!!!

Grattis!!!!
  • Knasten83

Meja: söta du!! Snaaaart kommer test-analyserandet!!! :) gullig du är som tänker på mig!

Hur mår du själv? När beräknas äl?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester