• Tina S

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Whoeix skrev 2012-07-14 20:45:14 följande:
    Skumbanan: ja visst är det! Enda rådet är att avvakta och gör det ondare eller blöder igen så skulle jag ringa.

Nu hoppas jag att det inte skall blöda mer. Höll bara i sig någon timme i onsdags, dagen efter bim. Inte mycket var det heller.

Håller tummarna för att fröet vill stanna denna gång! ^_^

idag i förmiddags när jag var på toa så såg jag lite bruna och trådiga flytningar , har BIM den 18 så jag trodde att mensen är på G men sen försvann den . Har varit på toa flera gånger och försökt torka mig långt in för se om det kommer mera men pappret är vit , jag kände att det va ganska torr och stängt därinne, började dina blödningar o flytningar så också?!

Så besviken om det e mens, men om det var mens så skulle komma blod efter inte vara försvinna... Puff
  • Knasten83

Skumbanan: tack, jag trodde du visste att whoeix test va så starka och att du ändå påstod att det kunde va spök!?!?! Haha! Så fel det kan bli!

• HelenFr
    juliia24 skrev 2012-07-14 18:24:21 följande:
    här kommer mina morgontester

Jag tycker man ser ett svagt streck på de du lade ut och definitivt om man ökar kontrasten...
  • Whoeix

Tina S- njjaae, det kan ja väl inte säga. Jag hade vita/henomskinnliga flytningar fram till i onsdags, då jag kom hem från träningen och fick en blodig (orangeröd) flytning på pappret. Det kom aldrig i trosan. Det kom på pappret varje gång jag torkade mig, sen slutade det i två timmar, sen kom det lite till. Aldrig rent blod, aldrig i trosan. Bara orangeröd flytning på pappret. Dagen efter var det bruna/ljusbruna flytningar, som mindskade hela dagen, och nu är de elt genomskinnliga igen och har varit sen i torsdags kväll.
    Så jag gissar på att det var kroppen som blödde lite antingen pga cyklingen eller för att den gjorde liiiite mens :)

• Jennass

Baaah, nytt test. Varförkastarmanpengarpådetta?? Tog med CB och tycker mig antyda ett liiiiite tydligare plus.. Ska fan köpa ett digitalt och få slut på tankarna!

• Jennass

La upp nya bilder också http://brollopsfiguren.blogg.se

Vad tror ni? Två svaga plus idag och igår, minus på RFSUtestet igår dock ju..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester