Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Innan äl har jag temp 36.8
Efter äl har jag 37.1-2
Nu hade jag 37.5? Har aldrig pendlat på mig innan, känner NI igen det?
Innan äl har jag temp 36.8
Efter äl har jag 37.1-2
Nu hade jag 37.5? Har aldrig pendlat på mig innan, känner NI igen det?
Ska testa om en stund, har sovmorgon! :)
Mitt test i morse visade svagare plus än de testet jag gjorde i onsdags. Ska de inte öka i styrka?
Hej! Har inte läst hela tråden men kastar in en fråga jag väldigt gärna vill ha svar på.. Testade med såna 10 stickor ida (jättekänsliga) och upp kom ett svaaagt rosa teststreck. tappade stickan så den blev oläsbar av olika anledningar.. tog ett nytt test. denna gångeg såg tom maken ett svaagt rosa streck. nåväl.. brukar alltid hålla testen mot lampan så man nu inte missar ngt och nu när de torkat så syns rosa streck på BÅDA testen. är på äl + 10 idag, tror jag iaf, älstickorna tog slut innan stegring och "spår man" i sekret borde äl ha inträffat 3 dagar efter neg äl test... Frågan är... ska jag tolka mina suuupersvaga streck som syns vääääldigt svagt utan belysning under och relativt starka med lampa under som positiva? , Mycket tacksam för era synpunkter! Kram, divra.
Knasten: härligt:) ser fram emot det:) klart jag gör;)
Äl beräknas väl runt 18-20 där omkring, får se när det börjar stegra här;)
Du på tal om temp, när jag blev gravid med Meja så sjönk tempen vid äl, steg efter och höll sig där, högre än vanligt;) så det kan ju båda gott för dig;)
Äntligen36: jag vågar mig nog på att säga tack, kikar in senare/imorrn när jag tagit det digitala;)
Gummsan: det var ett vanligt RFSU, köpte ett tvåpack på Ica. Skräptest! Ska ta det andra bimdagen tror jag;) tack
Meja: åh snart dags för ältest!! :)
Testade nyss, syns inget men jag mailar den gärna om du e nyfiken. Bara äl+6 idag