• Adidas16

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tog mig ett CB digitalt i helgen, nu behöver man inte tveka. Nu är jag gravid. Tredje försöket efter avslutad med p-piller som man har proppat i sig mer än 10 år. Fick mensen första gången efter 30 dagar och andra 26 dagar och nu gravid. Dock har man väl inte riktigt förstått det ännu! Nu håller jag tummarna att inget galet ska hända oss! Tog även test idag testlagret ville se hur starkt strecket har blivit, nyfiken i en strut har ju köpt ett parti tester som inte kommer till sin användning sen ändå nu. Trodde inte detta skulle gå så fort som tredje försöket!
  • Angie08

Är starkare i verkligheten :) 

Från igår-kväll: 

Detta är samma test när det torkat efter ca. 1 timme. 

Vad tror ni? Kan det vara plus eller är det ett starkt och rosa spök? 
  • Capiche
    Adidas16 skrev 2012-07-16 07:33:01 följande:

Jag tog mig ett CB digitalt i helgen, nu behöver man inte tveka. Nu är jag gravid. Tredje försöket efter avslutad med p-piller som man har proppat i sig mer än 10 år. Fick mensen första gången efter 30 dagar och andra 26 dagar och nu gravid. Dock har man väl inte riktigt förstått det ännu! Nu håller jag tummarna att inget galet ska hända oss! Tog även test idag testlagret ville se hur starkt strecket har blivit, nyfiken i en strut har ju köpt ett parti tester som inte kommer till sin användning sen ändå nu. Trodde inte detta skulle gå så fort som tredje försöket!
    Grattis Grattis! :D
  • Trixxy

Billigatesters tester är ju svindyra om man jämför med testlagret.

Känner mig vilsen från vilket företag jag skall beställa ifrån.

Vet att jag skrivit att jag skall bojkotta testlagret men de är ju de enda som har den där breda stickan

Help me!

• Angie08
    Loppan8604 skrev 2012-07-16 09:00:17 följande:
    Adidas: Stort grattis!
    Anige: ser positivt ut! Grattis!!!:)
    Tack :) hoppas verkligen det. 
    Tror du jag kan ta digitalt redan nu?  
  • Angie08
    Madelonen1 skrev 2012-07-16 09:40:29 följande:
    Angie08: tror absolut du kan ta digitalt nu! :)
    Va kul :) Hoppas verkligen på detta nu :)
    Ska köpa digitalt i eftermiddag :)
    Tack!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester