Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
förhoppningsvis kan jag lägga in en bild ikväll väntar på posten
förhoppningsvis kan jag lägga in en bild ikväll väntar på posten
Tog ett av mina billiga tester test igår och visst kan man ana en skugga. Har dock äl idag ;)
Lojan: definitivt två streck!! Jag vågar mig på ett grattis. Vilken dag är du på?
Någon som kan se? Fruktansvärt dåligt kort då min mobil lagt av och fick ta kort med webkameran...
Tess det var längesen. Hur går det för dig? Hur ligger du till i cykeln?
tessliihten: jag vågar inte riktigt hoppas ännu:P. I verkligheten är det inte lika tydligt, man kan ana att där är något om man vinklar testet. När jag var gravid med min dotter så var det också så svagt första gången. Jag ska ha min mens på onsdag. Men i måndag hade jag en blödning som varade i 4 dagar, lika riklig som min vanlig mens. Jag ringde min Gyn och hon trodde att jag var gravid. Sen efter blödningen så har jag mått illa, lite yr och haft molande värk. Min mens har alltid varit regelbunden enda sedan Julia föddes för 1,5 år sedan. Så symtomen finns där:).
ulricaz: jag tycker man kan se två streck:)
Es mamma: jag ska ha min fertila vecka snart. Den börjar den 19:e enligt appen. Och ÄL den 24:e enligt appen. Jag är på dag 16 i cykeln.