• annakoh1209

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

förhoppningsvis kan jag lägga in en bild ikväll väntar på posten

• Hute
    Trixxy skrev 2012-07-16 09:03:01 följande:
    Billigatesters tester är ju svindyra om man jämför med testlagret.
    Känner mig vilsen från vilket företag jag skall beställa ifrån.
    Vet att jag skrivit att jag skall bojkotta testlagret men de är ju de enda som har den där breda stickan
    Help me!
    testlagret har aldrig gett mig positivt på äl-tester, medans jag har fått positivt på billigatester/minipristester (det är samma ägare på de sistnämnda).
    Köpte de lite dyrare, men var också de jag var mest "bekväm" med.. 
  • Lojan

Jag har samma problem så jag hoppar in på tråden:).
    Vad tycker ni, ett eller två streck?  BIM-2
  • ulricaz

Någon som kan se? Fruktansvärt dåligt kort då min mobil lagt av och fick ta kort med webkameran...

• Es Mamma

Tess det var längesen. Hur går det för dig? Hur ligger du till i cykeln?

• Lojan

tessliihten: jag vågar inte riktigt hoppas ännu:P. I verkligheten är det inte lika tydligt, man kan ana att där är något om man vinklar testet. När jag var gravid med min dotter så var det också så svagt första gången. Jag ska ha min mens på onsdag. Men i måndag hade jag en blödning som varade i 4 dagar, lika riklig som min vanlig mens. Jag ringde min Gyn och hon trodde att jag var gravid. Sen efter blödningen så har jag mått illa, lite yr och haft molande värk. Min mens har alltid varit regelbunden enda sedan Julia föddes för 1,5 år sedan. Så symtomen finns där:).

• TessLiihten

Es mamma: jag ska ha min fertila vecka snart. Den börjar den 19:e enligt appen. Och ÄL den 24:e enligt appen. Jag är på dag 16 i cykeln.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester