• HejAlice

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh jag vet Helen. Det är hemskt. Men vänta iallafall till imorgonbitti :)

• Charin84

Tack för alla grattis. Har inte riktigt fattat det än att jag verkligen är GRAVID, är såååååå glad.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Tigerkakan
    Knasten83 skrev 2012-07-19 18:32:52 följande:
    Ingen solskenshistoria om minus på äl+10 och sen fått plus?!

Jag testade minus på bim+8 men fick plus två dagar senare på bim+10/äl+25....
  • sweasmamma
    sessan1992 skrev 2012-07-19 18:02:24 följande:

Hej tjejer ! Jag skulle haft min mens i förrgår. Äter ppiller, så vi planerar inte barn just nu. Men man har ju hört folk som blir gravida även om man äter ppiller. Har haft olika gravidsymtom den senaste veckan så som illamående och ont i ryggen. Tog ett test igår och de såg likadant ut som detta på bilden som jag tog idag. Vad tror ni om detta ? 
    ser torkat ut ., då förstärks färgen men visst ser man tydligt . jag hade nog tagit ett nytt av annat märke eller digitalt 
  • LisaVäntar

Jag hade inte koll, hade gett upp och kollade gravtest bara för att jag skulle börja med pergo nån dag senare.. Fick en blödning på BIM, dock kortare än vanlig mens!

• Tigerkakan
    Knasten83 skrev 2012-07-19 19:24:12 följande:
    Tigerkakan och Lisaväntar: va ni säkra på när ni hade äl??
    Tog inga tester men hade samma känsla/smärta och sekret som alltid typ 2 veckor innan mensen. Hade dessutom bara sex en gång (dagen innan) på hela månaden... Så måste ju varit där i dagarna om jag har fel på att tolka mina symtom....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester