• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-19 13:37:29 följande:
    Meja: tror nog bara det va ngt tillfälligt. Inte hänt mig iaf, och inget jag läst om heller.

Hoppas det lossnade ett riktigt fint ägg som vill bli befruktat nu! :)
    Men den ska sjunka efter äl då;)? haha tusen frågor, men jag är säker på att det var äl igår, kan inte ha vatt annat med den smärtan.

Ja det får vi verkligen hoppas=) 
    Meja 11-11-23
  • ulricaz

Jag ville inte låta grinig, jag är bara så trött på att se streck här hemma. Även mannen säger det är ju tydligt och så kan jag inte få med det på bild. Ja 29 försök är tufft. Vet inte hur länge till vi orkar ärligt talat!

BIM är idag!

• ulricaz
    Charin84 skrev 2012-07-19 17:38:07 följande:

Är detta ett plus?
    Är inte det ett plus så vet jag inte!!!

Vågar mig på ett grattis!!!
  • Charin84

Oj,blir lite chockad nu, hade inte riktigt räknat med att det skulle ta sig på första försöket. Har testat med stickor hela vecka men det har inte visat nånting på dom, så trodde inte d skulle va nått. Är så glad om det stämmer nu bara, vill ta ett digitalt nu.

Melvin 11-09-20 <3
  • Helenmedh

Eftermiddagstest.. Första är otrixat och andra har jag dragit ner ljuset på.. Vad tror ni tjejjer? Bim-5..

• HejAlice

Absolut ett pluss charin :)

Ser tyvärr inget på det första helen men på det andra ser jag :) men du testar ju väldigt tidigt sp testa igen om ett par dagar med morgonurin.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester