• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

M men tycker att de då är konstigt att ja plussade i tisdags. Då kan de inte ha varit mens som jag fick 30 juni.

• Zelmilainen
    Angeliic skrev 2012-07-19 12:10:13 följande:
    Hej tjejer - denna gång har även jag testat!  

Vill så gärna låna er ögon!

Dagens test - tagna bara för en liten stund sedan. BIM-4 idag.

Första bilden oredigerad

Samma bild fast redigerad.

Vad tror ni? Har försökt snart i 6 månader och fått missfall 2 gånger så jag hoppas sååå på ett plus och att den lille stannar kvar! (testet är föresten från billigatester.se)
    tycker det ser bra ut

här kom mens idag så nu tag vi nya tag mot försök 6... 
    nehepp...
  • alexander2011

äl+9 idag Solig åhh kan dagarna inte gå fortare. känns dock som om det inte skulle vara nått denna månaden heller men man kan ju alltid hoppas :)

• alexander2011

Första bilden oredigerad

Vad tror ni? Har försökt snart i 6 månader och fått missfall 2 gånger så jag hoppas sååå på ett plus och att den lille stannar kvar! (testet är föresten från billigatester.se)

jag tror absolut att det är nått. ser ju på den trixade men även otrixade. ta ett test sen ikväll så hoppas jag att det blir starkare :) lycka till
  • Meja2011

Knasten: ja jag testar innan jag kliver upp;) men är det vanligt att tempen höja 3 dagar innan äl? Och sen sjunka efter äl för att sen stiga? Eller har mätningen blivit fel i söndags kanske;)

• Niicesara
    Lizz89 skrev 2012-07-19 12:19:00 följande:
    M men tycker att de då är konstigt att ja plussade i tisdags. Då kan de inte ha varit mens som jag fick 30 juni.
    Skulle du plussat i tisdags så skulle det blivit starkare, inte svagare.
  • TessLiihten

Första bilden oredigerad

Jag ser på det oredigerade! Även med mobilen! Jag vågar på mig att säga grattis och jag tror det kommer bli starkare om någon/några dagar
  • Angeliic

Åh vad kul att så många såg!!  

Ska försöka sitta på händerna och testa igen på BIM-2 och hoppas på en fin stegring då  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester