• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-07-19 17:49:17 följande:
    Eftermiddagstest.. Första är otrixat och andra har jag dragit ner ljuset på.. Vad tror ni tjejjer? Bim-5..

ser ut som de 50 test jag tagit de senaste 5 försöken, jag var aldrig gravid :-/ tyvärr. hoppas de blir starkare för dig.  
    nehepp...
  • Zelmilainen
    ulricaz skrev 2012-07-19 17:01:35 följande:
    TOG ETT TEST TILL, FORTFARANDE INGEN SOM SER?

ser ut som cb klassiska spök tyvärr
    nehepp...
  • sessan1992

Hej tjejer ! Jag skulle haft min mens i förrgår. Äter ppiller, så vi planerar inte barn just nu. Men man har ju hört folk som blir gravida även om man äter ppiller. Har haft olika gravidsymtom den senaste veckan så som illamående och ont i ryggen. Tog ett test igår och de såg likadant ut som detta på bilden som jag tog idag. Vad tror ni om detta ? 
  • HejAlice

Är osäker på om jag ser på sitt lizz. Kollar i iphonen och fotot är ju på långt håll. Kanske ser men är osäker.

• kanske 4a
    GladCharin84 skrev 2012-07-19 17:38:07 följande:

Är detta ett plus?
    Tycker inte det ser ut som CB-spök. Jag tror du är gravid
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • Zelmilainen
    sessan1992 skrev 2012-07-19 18:02:24 följande:

Hej tjejer ! Jag skulle haft min mens i förrgår. Äter ppiller, så vi planerar inte barn just nu. Men man har ju hört folk som blir gravida även om man äter ppiller. Har haft olika gravidsymtom den senaste veckan så som illamående och ont i ryggen. Tog ett test igår och de såg likadant ut som detta på bilden som jag tog idag. Vad tror ni om detta ? 
    hur ser det ut obrutet? man ska dessvärre tyvärr ej lita på hur tester ser ut uppbrutna... :-/
    nehepp...
  • sessan1992

de ser precis likadant ut obrutet. Bara de att de syntes inte på bild för de var så blankt obrutet. 

• Zelmilainen
    sessan1992 skrev 2012-07-19 18:08:50 följande:
    de ser precis likadant ut obrutet. Bara de att de syntes inte på bild för de var så blankt obrutet. 
    det beror på i vilken vinkel du fotar det det brukar alltid finans en viss skillnad. jag litar tyvärr ej alls på uppbrutna test då de tenderar att visa tydligare streck som kanske ej är nåt...
    nehepp...
  • Helenmedh
    HejAlice skrev 2012-07-19 17:52:22 följande:
    Absolut ett pluss charin :)

Ser tyvärr inget på det första helen men på det andra ser jag :) men du testar ju väldigt tidigt sp testa igen om ett par dagar med morgonurin.
    Jamen det är ju det där med att vänta!! Grr  
    Haha..  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester