• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något??? eftermiddags test. 

• Loppan8604
    Findus007 skrev 2012-07-19 15:03:23 följande:
    Jag har tyvärr slängt testet, men ska se om jag kan zooma lite i datorn.. jag är bombsäker på att jag inbillar mig. skulle va i vecka 3+2  isf enligt FLs räknare. Så är väl tidigt att testa.

Ok då hoppas vi att de blir starkare lm någon Dag:)
    ulricaz skrev 2012-07-19 15:02:09 följande:
    har bim idag, nagon som kan se det jag ser?

Ser tyvärr inget:(
  • Findus007

Nu har jag beställt nya tester, de lär väl inte komma innan helgen men på måndag ska ni få en uppdatering. Då borde det ha blivit starkare om det nu är ngt där =)

• Lurifixen

Åh bara testar minus heeeela tiden!
    Om man bara fick mens så man vet att allt kanske är som det ska! Och kan få ett BIM tills nästa månad..

Men skam den som ger sig!
    Testa imorgon igen

• MirandaMay

Hej!
    Minns att jag fick se en liknande sån här bild när jag fått mina tidiga jättesvaga streck. Det var väldigt roligt och hoppfullt tyckte jag så tänkte dela med mig av min stegring. Det fattas ett test på bilden som jag gjorde på Äl+7, där var strecket nääästan osynligt med syntes med mycket trix och vilja.

Håller tummarna för att ALLA här inne snart har fått sina eftrlängtade plus!!

Testen är från testlagret.

• isflikkan1
    MirandaMay skrev 2012-07-19 16:41:24 följande:
    Hej!
    Minns att jag fick se en liknande sån här bild när jag fått mina tidiga jättesvaga streck. Det var väldigt roligt och hoppfullt tyckte jag så tänkte dela med mig av min stegring. Det fattas ett test på bilden som jag gjorde på Äl+7, där var strecket nääästan osynligt med syntes med mycket trix och vilja.

Håller tummarna för att ALLA här inne snart har fått sina eftrlängtade plus!!

Testen är från testlagret.

• Knasten83

Nellie: åh 32!?!? Så härligt, snart är bebis hos er!! :)

Ja det ser inte så ljust ut för mig denna mån heller :,(

Hoppas vår tur kommer SNART! Hör av mig, promis! ;)

Kram

• Elmiina

Vilken fin stegring! Mina test stegrar inte alls = spökisar!! BIM+2 idag och den där jäkla mensen vägrar ju dyka upp.

• Fru Amer

Kan säga att alla CB tester visat svaga plus på mig, ger fahn i de testet nu då alla är spök! Tog ett PREG i dag, super negativt! Bim -2 så jag ger upp för denna gången.. Även mycket symptomer är de nog snart mens på G.. Lycka till alla

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester