Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
TOG ETT TEST TILL, FORTFARANDE INGEN SOM SER?
TOG ETT TEST TILL, FORTFARANDE INGEN SOM SER?
Ulricaz: du ska nog sluta testa. Ser ingenting på dina test! :-/
Ulrikaz: tyvärr, ser negativt ut. Spara pengen och testa igen om några dagar :)
Ulricaz: nej det ser tyvärr kegat
Negativt ut ska det stå.
Jag måste säga att jag faktiskt ser något.
Ulricaz tycker bara du ska lugna dig lite :) avvakta några dagar och ta ett till!!
Ulricaz: jag tror jag vet vad du syftar på och jag ser också det där jättesvaga men samtidigt har jag fått så så många ggr och vill inte ge dig förhoppning förän jag verkligen ser. Hoppas det e början på ett plus för er!! När är bim? 29 försök är tufft..
ULRIKAZ jag tycker mig se ett svagt streck... Lita på vad du själv ser.. Jag vet att det är svårt att få svaga test på bild. jag tror att det du ser hemma är starkare än det vi ser på bilden...men jag ser i allafall något...
Hoppas det är en bäbis i magen på dig och att vi ses på gravid forum snart...
En annan sak till er som säger att det är omöjligt att testa tidigt...
2008 när jag blev gravid med min stora tös så testade jag några dagar innan bim. det blev ytterst svagt men det syntes på 2 st test.(det var apotekets egna något på a...sen några dagar senare testade jag med preg och fick ett minus. 2 dagar senare fick jag ett svagt pluss med rfsu..Åkte in till gyn pga smärtor och de hittade ingenting.. Tog blodprov som visade mindre än 5 hcg. så han sade att om det skulla ha varit något så kommer jag få mf.. ca en vecka senare plussar jag igen med cb och det är då starkt.. jag ringer upp gyn och frågar hur fan jag kan få ett starkt pluss när jag skulle få ett mf och jag får då komma upp och göra ettnytt vul. Nu såg man en hinnesäck och jag var då i v 5.0 så enligt gyn måste jag ha plussat första gången bara någon dag efter ÄL och att jag är en av få som kan pissa positivt innan det syns i blodet.. Så alla ni som ser svaga pluss -känn efter i kroppen jag visste att jag var gravid och det är samma nu..jag testede nu första gången ett ytterst svagt med tl(som mäter från 25 mg/hcg)vid äl+4 och iförrgår på bim -4el 5 så plussade jag ytterst svagt med rfsu(som mäter från 50 mg/hcg) men jag vet att jag är gravid och känner det i kroppen....
Lyssna på era kroppar...