Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tycker att alla bör ha möjlighet till en kostnadsfri utredning när man har håller på i några år. Jag och min fd höll på i 5 år!! Inget fel på någon av oss vi var helt enkelt inte skapade att tillsammans bli gravida. Det blev en käft smäll den... Träffade min nuvarande efter 3 år bestämde vi oss för att bli föräldrar det gick på andra försöket.. Då var jag helt redo på att adoptera om vi inte kunde få barn eftersom jag visste att han är rätt!! Fick rådet av läkare att inte köpa bebis saker att ta allt i lugn och att inte köpa ÄL tester för de går oss kvinnor upp i huvudet!! Första försöker gick inte men då var de där Äl testerna där i allfall.. Andra tog ja ett test när jag kände att nu måste de va rätt och kände dagligen på tappen. Sen mös vi när vi ville försökte inte bli Sperma fixerad för det blir man. Stress minskar risken markant för de som önskar att bli gravida Vikt uppgång och över vikt minskar Medicinering påverkar Någon säger att rosenrot och bisolvon fungerar! Jag tog en 12 dagarna flyttande järnkur när jag blev gravid pg av järn brist och tänkte de kunde väl "hjälpa till kanske" Frågade Bm om de kunde varit någon hjälp och de trodde hon på. Jag förstår att man bli förtvivlad jag fick i en tråd här på fl stå emot en massa elaka kommentarer av en person som läst till sig att Jag har gnällt att jag har haft svårt att bli gravid pg av att de tog två försök med min sambo de var inte hela sanningen med tanke på de 5 år med min fd. Däremot är det inget jag öppet ville gå in på i ett forum med helt nya människor och i en ny värld när jag senare insåg att det är ok att prata om att de är svårt att bli gravid.