• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-22 10:07:40 följande:
    Mens idag... :(

nej :( jag som hoppades så på dig denna månaden. på´t igen!!! hoppas ni lyckas nästa gång
  • Wictooria

Hej tjejer. Har en fråga om pronaxen. Har fruktansvärd migrän idag och var tvungen att ta en tablett. Har äl om 3-4 dagar. Har bara tagit en och kommer inte ta fler. Kommer detta påverka äl och allting nu? Fick sån ånger efter att jag tog den! Fan..

• skumbanan

Wictoria: jag hade ont vid äl och tog Alvedon och Ipren... Ipren är också antiinflammatoriskt som pronaxen. Trots detta så tog det sig denna månad. Men försök att inte ta fler.

• Angeliic
    Wictooria skrev 2012-07-22 13:12:55 följande:
    Hej tjejer. Har en fråga om pronaxen. Har fruktansvärd migrän idag och var tvungen att ta en tablett. Har äl om 3-4 dagar. Har bara tagit en och kommer inte ta fler. Kommer detta påverka äl och allting nu? Fick sån ånger efter att jag tog den! Fan..
    Man ska ju egentligen undvika det om man är/vill bli gravid. Men tog du bara en enda så behöver du inte alls oroa dig Glad
  • Helenmedh

detta fick jag idag, efter två liter cola och tre koppar kaffe.. Skulle ha väntat att testa men kunde inte hålla mig, urinen var rejält utspädd.. Mensen är beräknad till tisdag.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester