• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten !! mens idag ??? BLÄÄÄÄÄÄ va tråkigt 

• lillnosie
    Helenmedh skrev 2012-07-22 21:00:55 följande:
    Jag har inte makro på¨min Iphone :(
    äsch då, vad typiskt! =/ det finns inget fokus du kan ställa in manuellt om det inte funkar med automatiskt.. fast det kanske det gör? Kan inte med iphone :P

• MrsC74

Helen. Du kan foka med iPhone om du trycker på skärmen på den sak du vill ha fokus på.

• Meja2011

Knasten: haha tror du;) då litar jag på dig;) hehe självklart lämnar jag inte dig, augusti är er månad;)

• Knasten83

Konstigt att jag inte har mensvärk.. Har alltid det dygnet innan mensen kommer. Men jag klagar inte, slipper den gärna! :)

• mammelie1891

Jag tänkte för skojs skull köra med äl-test denna månad. Vilka är bäst? Jag är ju så säker på när jag har äl, men vill ändå kolla. Tips tack!

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-07-22 21:37:56 följande:
    Meja: ja det ska du göra! :)

Vilken månad med pergo kom dottern?
    Låter bra;) 

Hon kom i november om det är så du menar;)  
    Meja 11-11-23
  • Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-07-22 21:49:58 följande:
    Konstigt att jag inte har mensvärk.. Har alltid det dygnet innan mensen kommer. Men jag klagar inte, slipper den gärna! :)
    Härligt att slippa;) 
    mammelie1891 skrev 2012-07-22 21:50:25 följande:
    Jag tänkte för skojs skull köra med äl-test denna månad. Vilka är bäst? Jag är ju så säker på när jag har äl, men vill ändå kolla. Tips tack!
    Inga bra tips, har kört med det en gång och det var tl;s och det var då dottern blev till=)

Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester