Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim är tisdag eller alternativt onsdag..
Bim är tisdag eller alternativt onsdag..
Helen: om du tar liiite längre ifrån om du fotar med mobilen så syns det bättre. Sen kan man klippa ut det så man ser närmre.
Meja: okej. Men snaaaart kan du testa! Vilken dag ska du testa på?
Helenmedh: aha:) håller tummarna för dig
Knasten: haha Jadu, bim kanske:) haha eller hur;) lär bli innan men inget jag har bestämt, någon gång nästa vecka kanske:) har molande värk än, och rikligt med flytningar, det hade jag med Meja osså så hoppas kan man ju:) fick första pluset med henne i v 3+4 enligt UL 3+5 såååå lördag söndag kanske jag vågar mig på det:)
Lillnosie: ja precis. Min har nån automatisk som fixar det skitbra! ;)
Meja: jag tänkte också att jag skulle va lite "lugnare" nästa månad. Observera att jag TÄNKTE det, tror det när jag ser det! ;) haha!
Men om jag inte köper test så kan jag ju inte testa. Plus att apotekens test är ju så dyra så man får dåligt samvete om man köper för många..
Knasten: det är bra att tänka tanken iaf haha;)
Ja precis, jag vet hur jag blir när jag har massor utav test hemma, men visst kliar det i fingrarna att beställa hem, just för att det är billigare än Apotekets
Helen: jag har iPhone 4, den zoomar in jättebra automatiskt om du tar det en bit ifrån. Det kommer upp en ruta som liksom fokuserar innan man klickar.
Meja: ja man blir ju beroende. Ngt säger mig att du kommer bli gravid nu! :)
Men du lämnar väl inte mig här isf va?