• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tror jag tröstar mig med en kall öl till matlagningen såhär på mensens första hemska dag!!! ;)

• Lizz89

Någon som ser något? Kanske kan något trixa bilderna?? Tog ett test till efterdetta och de blev samma streck. Sen tog ja ett nyss fast hade då bara hållt mig i ca 1,5 timme o de syntes inget.

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-07-22 16:54:09 följande:
    detta fick jag idag, efter två liter cola och tre koppar kaffe.. Skulle ha väntat att testa men kunde inte hålla mig, urinen var rejält utspädd.. Mensen är beräknad till tisdag.. 

Tycker man ser på dessa också!! Men du fick neg på digitala?! Förvirrande tester!! Håller tummarna för dig dock :)
  • Helenmedh

Knasten: brukar ha myyyycket symtom varje månad men denna är det ingenting.. Eller jo, brösten har blivit stora och svullna.. Får inte ens in dom i bhn :P

Isflikkan: ja neg igår på digitala :/ men ska testa imorgon igen och hoppas då på stegring.. Mens på tisdag så är det något tycker jag att man borde se det imorgon..

• Lizz89
    Helenmedh skrev 2012-07-22 19:08:33 följande:
    Lizz: provade trixa.. Fick inte fram så mycket men en skugga finns ju där.. 

Svårt att ta bilder när de va så svagt. Får hoppas på att de är något. Ska ta ett test i morgon med. Är ju fortfarande tidigt  v.3+1 idag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester